analytics

vrijdag 27 januari 2017

geboortekader en kaart voor Senne

Dag bloggers,

Ben een beetje laat vandaag hé? Wat hadden we gisteren een geweldige avond! Ik wil jullie er zo veel over vertellen, maar dat doe ik volgende week wel... Ik ga er eerst zelf nog wat van genieten... haha!

Want ik had jullie een geboortekader beloofd voor vandaag hé? En die belofte kom ik zeker na!
Collega Sander werd in oktober papa van zoontje Senne. Ik maakte van de collega's voor hem een geboorte kaart en een kader er bij met de verzamelde centjes...
En ik maakte uiteraard alles weer naar voorbeeld van hun eigen geboortekaartje... En zo past alles weer bij elkaar...

Papier: Bazzil
Panda: Marianne Design
Letters: Die Namics





Voor zij die bezorgd waren over Laura's toestand, heel erg dank voor jullie lieve reacties. Ondertussen gaat het alweer een stuk beter met haar! De pijnstillers en kine die ze al volgde, doen hun werk... 

12 opmerkingen:

Monique zei

Weeral zo knap gemaakt!
Je bent er een krak in hoor!
Groetjes

Jantine zei

Heel mooi gedaan, Nancy!
Groetjes
Jantine

Danielle zei

Fijn dat Laura al wat minder pijn heeft. Mijn man heeft er vorig jaar veel en lang last van gehad, dat gun je echt niemand..... Wat heb je een mooi setje gemaakt voor Senne, echt prachtig gedaan!!

Margo zei

Oh superschattig zeg ! Daar waren de ouders vast erg blij mee ! Fijn dat het weer beter is met Laura ! Hopelijk ben jij ondertussen ook al wat bijgeslapen !

martina's kaartjes zei

ziet er weer zupersssss uit ! top !
grtjs,martina
x

Ellen zei

Wat ziet dat er weer prachtig uit! Zo mooi hoe alles matcht.

Larissa zei

Zo leuk, mooi geheel.
Dit werd vast heel gewaardeerd door de ouders van Senne.

Mariken zei

Wat is dit leuk allemaal, geweldig gedaan! En ontzettend bedankt voor de toffe post, wat doet dat goed! Helemaal blij mee, xx

Sarah zei

Wat leuk!

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk, dit! En het kaartje is zo goed gelift! Watzullen Sander en partner opkijken!!
Goed weekend verder en de verhalen lezen we dan volgende week wel.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Er mooi weer dit geboortekaartje Nancy..prachtig in de stijl van het originele kaartje, maar dar ben jij ook erg goed in..

groetjes Rosina

Francisca zei

Weer een ongelofelijk mooi geboorte kaart / kader .
Je bent toch een krak he ;-)