analytics

vrijdag 13 januari 2017

Een winterkader...

Dag bloggers,

Een warm welkom aan mijn nieuwe volger Trijntje! Wat fijn dat je op mijn blog komt kijken. Hopelijk vind je af en toe wat inspiratie. Als jij ook een blog hebt, kom ik zeker langs!

De taarten zijn dan misschien al wel op (of toch niet?) maar met de kaders kan ik nog even doorgaan...

Tegen de feestdagen maakte ik nog enkele leuke exemplaren...
Zo laat ik jullie vandaag nog een setje pinguïns zien...
Hij zou als geboortekader kunnen dienen, maar deze maakte ik niet op bestelling...
Deze vrolijke diertjes zijn leuk op stap in de sneeuw... Beetje toepasselijk...
Alhoewel, toen ik vannacht naar huis reed, heb ik zo'n 40 km door een sneeuwstorm moeten ploeteren want het was toch wel glad... En vanmorgen is er hier bijna niets meer van te zien... Gelukkig maar voor diegene die er door moeten... Ik blijf vandaag lekker thuis...

Papier: Bazzil en ...
Kader: Action
Pinguïns en slee: Marianne Design
Touwtje en sterren uit voorraad
Stickles



Ik mag dan wel thuis zijn vandaag, maar eerst doe ik nog wat creatieve boodschappen... Eerst even naar 'In 't Woefke' om een grote bestelling papier op te halen, even naar Veritas om een paar nieuwe lostorners te halen... 
Daarna komt Laura, mijn oudste dochter naar hier en gaan we de stapel jeans beginnen slopen. 
De teller staat nu op 85 stuks, ik zou er graag op héél korte termijn nog 40 bij vinden... Wie kan helpen, mag nog steeds reageren op info@nancy's.be



10 opmerkingen:

Margo zei

Wat een mooie kader ! Heel erg leuk ! Brrr niet leuk dat je er vannacht door moest, dat is niet fijn rijden en dan ben je blij als je thuis bent !
Veel plezier vandaag ! Geniet van je vrije dag !

!neke zei

Helemaal mooi !!!!!

Erica ♥ zei

Oh wat heb je dat gaaf gemaakt,
echt heel tof ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Dora zei

Geweldige kaart met deze pinguïns, prachtig.

Ilse zei

Wat lief die pinguïns ! mooie kaart.
Groetjes,
Ilse

Larissa zei

Wat leuk! Past wel bij dit weer he, Brr!

GerJanne zei

Enig kaartje! Hier zag ik al een moeder met en slee lopen naar school om haar kind op te halen!
Groetjes en succes met de jeans!
GerJanne

Ellen zei

Superleuk dit kader met pinguïns! Hier was de wereld vanochtend wit. Inmiddels niet meer, hoor. Succes met je jeansproject en een fijn weekend!

Jantine zei

Heel erg leuk! Die pinguins zijn zo lief!
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Mooi! Succes!