analytics

dinsdag 31 januari 2017

Gefeliciteerd!

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd hé, ik ging jullie deze week vertellen wat ik vorige week heb meegemaakt en waarover ik zo tevreden was...
Wel, we hadden donderdag de nieuwjaarsreceptie op mijn werk... Een collega waar ik het goed mee kan vinden, mocht de hele boel organiseren en als zij hulp kan gebruiken, ben ik altijd bereid om een handje mee toe te steken...
En dat was ook deze keer weer zo...

Omdat er iemand speciaal aanwezig zou zijn, maakte ik de dag ervoor nog een kaart... Een felicitatiekaart...
Op de tweede foto zie je wat er in het doosje zit...

Papier: Bazzil en S.E.I.
Snijmal vrouw: Joy
Tekststempel + snijmal: Els Brigé
Snijmal cirkels: Die Namics
Stickles



Ik mocht van onze manager een uur vroeger vertrekken om nog een check-up te doen in de zaal waar alles doorging... Mijn collega was er ook al. Zij had de tafels allemaal nog verzet en samen hebben we nog allerlei lekkers op de tafels gezet... Zodat alles klaar was voor het evenement...


Het zag er behoorlijk netjes uit allemaal... Nog even samen naar de kleedkamer om nog wat drankjes klaar te zetten... Water en thee, het kon ook voor mezelf zijn, drink ook alleen maar water en thee... 
En daar zette ik mijn kaart bij... 


Zelf was ik de hele avond verder fotograaf van dienst, waar ik enorm blij mee was... Het werd een avond om nooit te vergeten... 
Want wie, o wie zou later die avond mijn kaart ontvangen?
Ik wou tot morgen wachten, maar ik zal het maar meteen verklappen... 

Tadaaaaa!!!!!





De verrassing werd en ik citeer "Heel graag ontvangen"...
Beetje trots toch wel... of beetje veel...
Moet ik nog vertellen dat ik het hele verdere weekend op wolkjes heb gelopen?
Mensen, wat een zàlige kerel, écht!!

12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Super!!!
Nancy

martina's kaartjes zei

ha, is stan dan zwanger ???? haha, ik begrijp het niet helemaal, lees de boekskes ni, sorry... heb het nog niet helemaal begrepen. maar ziet er wel superzzzz uit ! top, zeker wel dat je blij bent ! =)
grtjs,martina
x

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nancy zei

Yep, Stan wordt papa in juli...
Lees ook geen boekskes, lees wel de krant online... dan kom je ook zo'n zaken te weten... haha!!

Rosina zei

Heel mooi zwangerschapskaartje Nancy...hij was er heel blij mee zo te zien...Ik ken die knappe kerel niet hè...

groetjes Rosina

Diny zei

Wat een leuk verhaal Nancy....jij loopt nog te genieten volgens mij! Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Larissa zei

Heel mooi gemaakt!
Hij is goed terecht gekomen zo te zien, haha.

Jantine zei

Hoi Nancy, wat een bijzondere avond!
En leuk dat je kaart zo enthousiast werd ontvangen!
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Geen idee wie die zalige kerel is, maar volgens mij is hij heel blij met het mooie kaartje van jou. En was jij heel blij met hem ;-)

Lieve zei

Tof verhaal ! Moeilijk te zeggen wie het meest glundert, jij of Stan !??
Heel mooie kaart (ik hou me aanbevolen voor een eventuele tutorial) !

Francisca zei

wow wat een leuke ontmoeting en dat je hem dan nog zo een knappe kaart hebt gegeven Super toch .
Kan geloven dat je nog even op wolkjes hebt gelopen ;-)
Groetjes

Margo zei

Oh Nancy wat geweldig ! Dat ik deze post gemist heb zeg ! Ik denk ook echt dat het een zalige vent is ! Zie hem ook erg graag bezig ! Wat cooll dat je een kaart voor hem en zijn vrouwtje maakte ! En zo tof dat hij dat apprecieerde !