analytics

woensdag 4 januari 2017

Een heel nieuw jaar...

Dag bloggers,

Bijna iedereen moet ze nu wel aangekregen hebben, gisteren nog een paar 'vergeten schapen' op de post gedaan...
Onze eigen nieuwjaarswensen voor vrienden, familie, blogmaatjes en workshoppers... Het is nu het derde jaar dat ik kalenders maakte als wenskaart... In het begin enkel voor onze DT-maatjes en enkele goeie 'kaartenmaakvriendinnen', nu dus voor iedereen in mijn adressenbestand.
Kan er niet aan doen, ben gewoon om in serie te werken, dus zelf heb ik maar 1 model nieuwjaarskaart gestuurd... Kwestie van te weten welke ik naar wie stuurde en geen dubbele te sturen het volgende jaar... haha!!

Iedereen kreeg een heel nieuw jaar van ons, met een tekst-stempel die ik voor deze kaart liet maken...

Papier: Bazzil en Action
Karton
Kalenders: besteld bij 'in 't Woefke
Stempel: Cats on Appletrees
Tekststempel: zelf laten maken
Steun achteraan: Joy



11 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Gaaf model en leuk hoe je zelf die
kalender kaarten maakte en aan iedereen stuurde ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Monique zei

Ik heb er ook één!!
Staat een heel jaar te pronken op mijn boekenkast!
Groetjes

Nancy Soetaert zei

tof, met een heel mooie tekst!
Nancy

Larissa zei

Super leuk! Tof tekstje, leuke cat erbij.

Rosina zei

Super mooi zijn deze kalender nieuwjaarskaartjes Nancy...keileuk!!!

groetjes Rosina

Margo zei

Een fantastische kaart ! Hij staat hier te pronken !

Jantine zei

Wat een geweldig leuk idee, Nancy! Mooie tekst ook!
Groetjes
Jantine

Renate zei

Wat een leuk idee om een kalender-kaartje te maken.
Als je een groot aantal kaartjes moet maken, dan is het wel handiger om in series te werken.

-xies- Renate.

Eveline zei

Ik heb je kalender kaart ook binnen. Super bedankt. Dit is de enige kaart die het hele jaar mag blijven staan. Zal vaak aan je denken.

Sarah zei

Hij is geweldig. Hij staat op mijn knutsel bureau!!

Mieke zei

Ooooh wat super leuk!!