analytics

woensdag 18 januari 2017

Nick en Ronny

Dag bloggers,

Dank voor jullie hartverwarmende reacties op mijn kaart van gisteren. Zij bevestigen het gevoel dat ik zelf ook had bij het maken van de kaart... Fijn dat jullie het allemaal waardeerden...

Vandaag toon ik twee mannenkaartjes... Ken je dat, je hebt zo massa's spullen liggen die praktisch nooit aan bod komen en waaraan je niet kan weerstaan om ze te kopen. Ik heb dat met die kleine houten figuurtjes... Vind ze geweldig en heb er massa's van maar gebruik ze bijna nooit. Daarom deze twee mannenkaarten. Nick houdt van reizen en Ronny van wandelen...

Papier: Bazzil en Action (denk ik)
Houten figuurtjes: diverse merken
Letters: Die Namics (denk ik)
Borders: Die Namics



7 opmerkingen:

Danielle zei

Heeeel herkenbaar! Hier liggen ook heel veel van zo'n houten figuurtjes te wachten. Ik vind dit wel een geweldig idee, dus wie weet komen ze hier ook uit de kast binnenkort :-)

Sarah zei

Ik heb er ook wel wat...
Leuk zo!! En voor jou weer wat minder!

Margo zei

Das echt superleuk gedaan ! Ik heb ooit eens labels gezien bij jou in het atelier met die figuurtjes en die vond ik ook super leuk ! Daar heb ik er toen ook een aantal van gemaakt met restjes papier, Echt super om op die manier restjes weg te werken en ik heb ook zo veel van die houten figuurtjes en gebruik ze ook te weinig ! Ik ga met dit idee deze namiddag ook eens aan de slag !

Mieke zei

Ze zijn super!

!neke zei

Helemaal top !!!!!!

Angelique zei

Twee mooie en leuke mannenkaarten. Wat een goed idee om de figuurtjes op deze manier te gebruiken, ik heb het idee ff opgeslagen.
Ik kreeg kippenvel van je onderstaande verhaal, echt een heftige opdracht maar zo prachtig uitgevoerd. Meer dan geslaagd in je opdracht.
lieve groetjes Angelique

Erica ♥ zei


Je hebt ze leuk verwerkt de houten figuurtjes,
hele mooie en stoere kaartjes geworden ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD) }