analytics

maandag 16 januari 2017

Een kaart en een taart 130 - Sanne

Dag bloggers,

Ik had jullie goed liggen vorige week hé... Aankondigen dat het voorlopig de laatste was...
Wel, ik heb mijn fotobestand een keer gecheckt en ik had er nog ééntje staan... Deze taart maakte Elise voor haar vriendin Sanne en van mij kreeg ze er een kaart bij...
Maar dit is dan echt wel de laatste uit mijn toverhoed... Zolang er geen nieuwe taarten komen, zal ik op maandag iets anders tonen...

Papier: Bazzil
Zebrastempel: Impression Obsession
Letters: Marianne Design
Lint uit voorraad




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site


7 opmerkingen:

Margo zei

Supertoffe combinatie! Heel leuk die taart met dat motiefje in zwart en roze ! Echt een girly-taart !

martina's kaartjes zei

ziet er weer allemaal top uit ! mooi mooi
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Wat een geweldige taart en de kaart past er weer perfect bij!

groetjes van Ank

Ellen zei

Goed dat je deze nog uit de hoge hoed hebt getoverd! Supergaaf, zowel de taart als jouw kaart. Gezellige avond!

GerJanne zei

Oh wat is dit geweldig fantastisch!! Super!!
Onze Willemijn wordt ook 24 en ik weet zeker dat zij hier helemaal weg van is!
GerJanne

Angelique zei

Hele gave kaart met taart, mooie kleurencombinatie. Wat leuk om je hele Matteo-collectie op een beurs tegen te komen. Ben toch wel heel benieuwd wat je allemaal met die spijkerbroeken ga doen.
lieve groetjes Angelique

Erica ♥ zei

Wowww dat is wel een schitterend setje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}