analytics

woensdag 11 januari 2017

Sneeuwmanfamilie + last-minute oproep...

Dag bloggers,

Voor het DT van 'in 't Woefke', mijn eerste projectje van dit jaar...
Omdat het winter is en we toch al even wat sneeuw zagen, deze familie sneeuwmannen...

Papier: Bazzil
Stempel: Penny Black
ingekleurd met potloden
Embossingmal ijskristallen
Stickles




Ik wil via deze weg toch nog even een oproep doen. Voor een groot project waar ik dit weekend aan ga beginnen, ben ik nog op zoek naar jeans. Ze mogen stuk zijn of onvolledig... 
Zij die mij er op vrij korte termijn nog aan kunnen helpen op één of andere manier, graag... 
Als het in de buurt is, kan ik ze komen ophalen. Je kan ze ook altijd afgeven bij Inge van 'in 't Woefke'. Ik kan er toch nog een 40-tal gebruiken, liefst tegen het einde van deze maand. 
Graag een seintje als je er hebt, je mag me altijd mailen: info@nancys.be


11 opmerkingen:

chantal zei

Wat blijven sneeuwmannen toch mooi zo ingekleurd op een kaart. prachtig. Sneeuw krijg je er volgend weekend weer gratis bij als we de weerman mogen geloven. Ik hoor op t werk ook eens of ze oude jeans hebben....
liefs Chantal

Ellen zei

Je bent nogal wat van plan, 40 jeans... Ben benieuwd. Je sneeuwmannen zijn hartstikke leuk. En als we even wachten ook weer actueel. Brrrrrrr... geef mij de zon maar ;-) Fijne dag!

Nancy Soetaert zei

Toffe sneeuwpoppenkaart. Ik heb hier nog een paar jeansen liggen, maar weet niet of ik voor het eind van de maand nog in Antwerpen geraak. Zo ja, een goeie reden om nog eens naar 't Woefke te gaan. Ik bekijk het nog eens.
Nancy

Larissa zei

Heel leuk kaartje.
Succes met je projectje, ben erg benieuwd.

Nancy zei

Super! Ben vergeten te vermelden dat het blauwe jeans moeten zijn... Alvast bedankt!

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Die 40 zijn de laatste, in totaal 125 jeans nodig... Heb er al een 80-tal... (of zo)

Liefs,
Nancy

Margo zei

Wat een leuke kaart ! Zo veel jeans .... ik ben echt benieuwd wat je daarmee gaat doen ! Ik kan hier nog wel wat bij elkaar sprokkelen denk ik.

GerJanne zei

Heel gaaf! Lief kaartje. En als ik in België zou komen zou ik wat meenemen, maar opsturen zal wel te duur zijn.... volgens mijnheer ik nog jeans hier liggen...
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi je winterse kaartje Nancy...wat een schattige sneeuwpopjes erop...
en tjee meid wat ben jij van plan met die jeans...ik ben wel heeeeeel erg benieuwd naar dit project...
Ik kan je er niet aan helpen helaas
creatieve groetjes
Rosina

Renate zei

Super leuk, cool/koel kaartje.
Moeten het blauwe jeans zijn, of mogen ze ook een ander kleurtje hebben?
Ik zal onze kledingkast eens checken. Meteen een goede gelegenheid om die eens uit te mesten. ook kan ik een paar collega's eens vragen.

-xies- Renate.

Erica ♥ zei


Heel mooi kaartje,
de stempel is super gaaf ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}