analytics

woensdag 6 september 2023

Tom en Emma

Dag bloggers,

Met mijn vorige post heb ik juni helemaal kunnen afsluiten. En nu start ik dus met de kaarten die ik deze zomer maakte. Wat wel toeval is: Vorige zaterdag zaten we op een uitvaart en achteraf ook aan de koffietafel. Het was de begrafenis van de papa van mijn beste vriendin en dus ook haar zus was er en die haar dochters. Astrid, oudste dochter van de zus, sprak mij op een gegeven moment aan over de kaart die ik voor het huwelijk van haar vriendin Emma maakte. Astrid en haar familie wonen niet meteen in de buurt, dus zien we elkaar enkel als zij in ons theater komen. De bestelling gebeurde via mijn vriendin, die de kaart dan ook mee had genomen. 
Astrid vertelde me zaterdag nog dat ze die kaart zo mooi vond en dat het koppel ze geweldig vond. Altijd fijn om te horen... En wat is nu de eerste kaart die ik tegen kom in juli om te posten? Juist... deze... 
Nu moet ik toegeven dat, toen ik de uitnodiging eerst zag, ik niet goed wist wat ik er mee aan moest. Een vrouwensilhouet had ik wel en het leek er nog goed op... Maar een mannenhoofd zit niet in mijn collectie... Dus heb ik die er gewoon af gelaten en ben op zoek gegaan naar alle andere attributen. En buiten de sandalen heb ik die allemaal gevonden... Altijd fijn als zo'n kaart dan ook nog in dank aanvaard wordt... 
Ik gebruikte zo veel verschillende snijmallen dat ik niet van alles meer weet van welke merken ze zijn...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Dobbelstenen: babyset van Marianne
Poes, vogel, vlinder en blaadjes: Impression obsession
Beker: Winterset Marianne Design
Fototoestel en bierglas: Action
Boekje: zelf gesneden
Fles rosé: denk ook een set van Marianne, maar ben niet zeker...
De bloemen op de takjes maakte ik met flowersoft, potjes die ik al lang heb staan, weet niet of het nog verkocht wordt... 




4 opmerkingen:

Nynke zei

Wauw! Ik begrijp best dat het bruidspaar blij was met deze kaart. GerJanne maakte onlangs een kaartje voor ons dat leek op de geboortekaart van onze zoon en dat voelt echt extra speciaal hoor!
Jouw kaart is prachtig geworden, erg goed geslaagd!
Groetnis Nynke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een leuk idee om zo het kaartje na te maken met al die kleine stansjes en takjes, leuk de namen zo groot in het midden
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat een ontzettend gaaf kaartje heb je gemaakt! Wauw!!!

Bernadet zei

Ik vind 'm echt super Nancy!!
Geweldige kleurtjes die goed met mekaar matchen en die silhouette's komen zo heel mooi tot zijn recht.