analytics

donderdag 28 september 2023

elke donderdag een kerstkaart - Vrolijk kerstfeest

Dag bloggers,

Oeps, nu had ik al een heel bericht getypt en door 1 foute druk op een knop, is het helemaal verdwenen... 

Hoe fijn is het dat jullie die droogbloemkaarten allemaal zo tof vinden... Wel, dan heb ik goed nieuws... Er staan er nog een massa in de wachtrij. Ik had er helemaal de smaak van te pakken... En vind ze zelf ook leuk om te maken. 

Gisteren kwam ik ineens tot het besef dat mijn labelkaarten met rendieren op waren. Ik had er vorige maand 3 verschillende gemaakt (omdat het stempelset uit 3 rendieren bestond) (het werd ook ineens een set van 12 kaarten) en dus had ik voor vandaag geen vierde kaart meer.  Nu lag er sinds vorig weekend terug een stempelset van 3 rendieren op mijn tafel en ik had nog geen tijd gehad om er kaarten mee te maken. 
Gisterenavond was ik naar de eerste lezing van onze volgende productie. De regisseur had mij gevraagd om mee te komen luisteren. Het was super leuk. 
Maar toen ik dan om 22u thuis kwam, lag die stempelset mij te roepen. Dus ben ik nog in mijn ateljee aan de slag gegaan... Veel te weining geslapen natuurlijk maar om kwart na 11 lagen er 3 nieuwe (verschillende) kaarten klaar. 
De eerste krijgen jullie vandaag te zien, de anderen een andere keer. Want ondertussen staat er alweer een nieuwe opdracht op het blog van 52 weeks to Christmas. 

Papier: Bazzil en Action
Label: Gummiapan
Tekst: Marianne
Stempel: merk vergeten
Ingekleurd met Copics
Vierkante mallen: Crealies


Ik denk dat ook dit weer een setje van 12 wordt. De stempels zijn afgedrukt, het papier ligt klaar en de snijmallen liggen er nog bij... Maar eerst vanavond nog een leuke workshop geven... Dit project zal weekendwerk worden... (na mijn bestellingen die ook liggen te wachten...)

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje met deze leuke rendier stempel. Liefs Anita

Diny zei

Wat een mooie kaart in dit model Nancy!
Groetjes Diny

Caroline zei

wat een lief hertje dat om de hoek komt kijken
liefs Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en wat een schattig rendiertje kijkt daar om het hoekje
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Leuk kaartje (mooi papier) met het lief glurende rendier!!
Dan moest je nog laat aan de bak gisteravond...dat zou mij nooit lukken,
gisteravond van alles op tafel gelegd...en je raad het al niets gemaakt.
Bestelling gehad van 40 dan moet er echt weer bij gemaakt worden...hopen dat er miss vandaag wat uit de handen komt.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse winter/kerstkaart.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Wat een leuke kerstkaart . Knap hoor dat je in zo een korte tijd drie kerstkaarten hebt kunnen maken, en dan ook nog zo leuk. Dat lukt mij niet hoor, alleen het beslissen van kleur,papier en decoratie neemt al meer tijd in beslag. Ben benieuwd naar de volgende.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Wat frustrerend om je hele tekst kwijt te raken, Nancy! En dat je dan nog de moeite neemt om weer een nieuwe lap te typen! Je bent echt een druk baasje, als ik het zo lees. Dat je überhaupt nog tijd hebt om te slapen...
Dit is een erg leuk kaartje met het rendier! Ben al benieuwd naar de volgende.
Ik ben ook heel benieuwd hoe je die mooie droogbloemkaarten verstuurd.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Zo leuk dat rendier dat om het hoekje komt kijken. Leuke kaart!

groetjes van Ank

Marijke zei

Ook dit weer een leuk rendiertje en een mooie kaart geworden! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Poe poe, ik word al moe als ik lees wat je allemaal doet Nancy en dan ook nog tijd vinden om een vrolijke kerstkaart te maken. Schattig dat stempeltje van het kiekeboe spelende rendiertje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt en zo snel. Wat heb je een kort nachtje gehad!! je kaartje stond er alweer vroeg bij. Veel plezier vanavond.
Groetjes Joke

Laurespage zei

Supermooi dit kaartje, en een heel mooie stempel heb je hiervoor gebruikt.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

tof labelkerstkaartje, mooie stempel en leuk streepjespapier!
groetjes
Nancy 52WTC

Marjolein zei

Het late uur heeft iets moois voortgebracht. Erg mooi, en een leuke stempelafdruk! Groet, Marjolein

Colien zei

Leuke kerstkaart en knap dat je zo laat op de avond nog zo actief was!
Ik heb het ook weleens dat (een gedeelte van) de tekst opeens weg is, maar dan gebruik ik 'de oepsknop' (het pijltje linksboven) net zo lang tot de tekst terugkomt.... Meestal lukt het :)
grtz Colien