analytics

maandag 18 september 2023

palmbomen voor Marc op pensioen en Karin 60

Dag bloggers,

Ik had een fijn verjaardagsweekend. Dankjewel aan Ellen, Annemarie en Merit, Caroline, Chantal en Anita voor de leuke verjaardagskaarten. Ik heb tot gisteren gewacht om ze open te maken en vind het super fijn dat jullie er aan gedacht hebben! 

Deze zomer maakte ik nog enkele zomerse kaarten. Omdat ik de eerste zo leuk vond, maakte ik er nog een tweede. Het waren twee verschillende opdrachten dus dat kon. Collega Marc ging met pensioen en ik kreeg de vraag om voor Karin een leuke zomerse verjaardagskaart te maken want die gaat heel graag ver op reis. 

En het werden deze. Het blijft een leuk model waar je veel op kwijt kan en dat heb ik graag... 

Papier: Bazzil en Action
Palmbomen en hangmat: Lawn Fawn
Tekst 2de kaart: Carlijn Design




5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze werd helemaal leuk op deze manier ! tof
nog een fijne verjaardag gewenst...;
Ik zie dat ik wel mijn bericht maakte, maar niet stuurde, dan komt dat niet aan zekers ? Sorry !
Liefs, Martina
x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en de leuke details
leuk dat je een fijne verjaardag hebt gehad met nog meer kaartjes
groetjes ellen

Diny zei

Hoi Nancy,
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een mooie kart laat je vandaag zien!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Leuke kaarten mooi modelleke ook. Wat fijn dat je een goed verjaardags weekend had. Liefs Anita

marian zei

Hallo Nancy,
Fijn dat je een leuk verjaardagsweekend hebt gehad. Ik heb jouw kaart op donderdag 14 september gepost en ik ben nog wel op vakantie in Noord-Brabant dus al dichter bij Belgie. Dus ik hoop wel dat je mijn kaart alsnog ontvangt.
Groetjes van Marian.