analytics

donderdag 7 september 2023

Elke donderdag een kerstkaart - Sparkly wishes

Dag bloggers,

Het is donderdag en toch heb ik al weekendgevoel, leuk toch! Want ik heb een dagje verlof genomen en dat zo maar 2 weken na mijn zomervakantie... Want vandaag starten de Knotsgekke kaartendagen en daar ga ik met vriendin Sandrine naartoe. Wie weet komen we daar nog iemand van jullie tegen... Eerst zou ik nog een verjaardagskaart moeten maken maar ik weet niet of dat nog gaat lukken. Moet ook nog naar de bakker en broodjes smeren... En onze tickets bestellen. Dus ga ik maar snel verder doen! 

Bij 52 weekst to Christmas vragen ze deze week een labelkaart met een rendier op. En als ze dat daar zo graag hebben, dan maken we dat toch gewoon...
Hier is mijn kaart voor deze uitdaging... 
En ik kan er nog even mee verder... Ik heb me uitgeleefd en maakte er 3 verschillende, elk 4 keer. Zo heb ik meteen weer 12 kerstkaarten erbij... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: CC Design
ingekleurd met Copics
mini label: Spellbinders
Cirkels: Crealies


Voor zij die in de buurt wonen... Zondag is het hier kunstenmarkt en je kan me daar vinden... Iedereen welkom zou ik zeggen... Mijn twee oudste dochters gaan mee en we hebben leuke dingen bij... 





16 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een heel leuk label en wat een schattig rendiertje!
Veel plezier op de beurs.
Groetjes, Caroline

Caroline zei

Wat een lief hertje, groetjes Caroline

Bernadet zei

Wat een geweldig mooie kerstkaart Nancy!!

martina's kaartjes zei

deze is leuk en lief geworden ! mooi gemaakt
nog veel plezier vandaag op de beurs,
ik ben in gedachten bij jullie....
grtjs, Martina
x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met het leuke dp en het schattige hertje
heel plezier op de knotsgekke kaartendagen beurs
groetjes ellen

!neke zei

Super leuk !!!
Geniet van je vrije dagen en van de beurs !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

marian zei

Een fleurig en gezellige labelkaart heb je gemaakt en lekker genieten van de Knotsgekke kaarten dagen. Veel plezier.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Wat een gezellig kerstlabel heb je gemaakt, schattig rendier! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52 weeks to Christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Marijke zei

Een mooie tag met en mooi hertje erop! Mooi gedaan voor de uitdaging. Een gezellige dag op de beurs! Ik ben er niet deze keer! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

wat een mooi kaart label Nancy!
Groetjes en veel plezier in Den Bosch,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief plaatje op je leuke labelkaart Nancy. Veel plezier op de Kaartendagen en op de beurs in de buurt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Leuke tag en hopelijk heb je veel plezier gehad op de beurs. Liefs Anita

joke zei

Lief kaartje heb je gemaakt en wat gezellig vandaag naar de Knotsgekke Kaartendagen, dat is genieten.
Groetjes Joke

Laurespage zei

Een super mooi kaartje en heel mooi rendiertje.
Succes met het marktje.
Fijn weekend, laurette

Nancy Soetaert zei

heel leuk label voor onze challenge met dit superschattige hertje!
En, was Den Bosch leuk? Mij viel het vorig jaar zo tegen.
groetjes
Nancy 52YC

Jantine zei

Mooie labelkaart, Nancy. En ik hoop dat je een leuke dag had in Den Bosch!
Leuk dat je meedoet met de uitdaging van deze maand bij 52WTC
Groetjes
Jantine DT 52WTC