analytics

vrijdag 29 september 2023

kaart en kado voor André die 40 werd

Dag bloggers,

Het was alweer vroeg dag vandaag... Ik moest nog een kaart maken die subiet mee moet en Eva, Noah en Caroline zijn blijven slapen, dus was het ook al lekker druk. De mannen waren vroeg naar hun werk en de kinderen en Caroline moesten ook op tijd naar school. Dus was het hier een lekkere ochtenddrukte. Ondertussen heeft Eva ook nog snel een kaartje gemaakt voor haar kersverse nichtje Mel. Die is eergisteren geboren en ze mogen er straks al op bezoek... En toen Eva wakker werd en zag dat ik een kaart aan het maken was, wou zij dat natuurlijk ook... 

Dus daarom is mijn bericht wat later vandaag. En nu moet ik snel zijn want over een kwartiertje moet ik in de auto zitten... 

Vandaag krijgen jullie de kaart en het kado dat wij maakten (ja, wij, want het is een groepswerk geworden!) voor de verjaardag van André. Hij werd 40 en wou dit graag vieren met wat vrienden en familie. Het werd een leuke avond in hun nieuwe tuin. 

André is beroepsmuzikant en speelt sax. En dat inspireerde mij voor zijn kado. Maar ik heb zelf geen snijmallen en deed beroep op vriendin Sonja die met haar silhouette voor mij de mallen uitsneed. Zij heeft ook de ontwerpen voor op de glazen gemaakt en die mocht ik samen met haar gaan bewerken zodat de figuren er netjes op kwamen. Manlief brandde dan hetzelfde ontwerp op het dienblad. (dat achteraf niet het beste hout was om op te branden, jammer maar uiteindelijk toch wel gelukt...)

En de jarige? Die vond het allemaal geweldig... Leuk toch? 





En zo ging het allemaal mee... Een fles voor de jarige en zijn vrouw en een kidibul voor de kinderen...  Ik hoorde vorige week dat de kinderen nog uit hun eigen glas gedronken hadden... Dus denk wel dat ook zij er blij mee waren... 

6 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een mooi geheel en mooie samenwerking! Mag ik je nog een late gelukkige verjaardag wensen? Post is niet gelukt deze keer maar ik wil je wel een nieuw levensjaar wensen vol ideeën en lieve familie rondom je. X

Nancy Soetaert zei

Fantastisch leuk zo'n creatief verjaardagskado!
groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Prachtige creaties Nancy liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie cadeautjes en een mooi kaartje zo allemaal passend bij elkaar wat een werk maar dan heb je ook wat
groetjes ellen

Trudy zei

Wat een super leuke kaart voor een beroepsmuzikant! Ik ga je kaarten hieronder nog even bekijken! Leuk dat je op mijn blog gekeken hebt!
Groetjes en alvast een fijn weekend, Trudy

GerJanne zei

Gaaf zeg! Geweldig mooi hoe je dit gemaakt hebt. En bij jou is het ook elke keer zoete inval....