analytics

woensdag 20 september 2023

fruitige wobblekaarten

Dag bloggers,

Als er minder goed voetbalnieuws is, moet ik het natuurlijk ook melden. Onze favoriete voetbalploeg 'den Antwerp' speelt Europees en heeft gisterenavond dik op hun donder gekregen. Ze moesten in Barcelona tegen deze wereldploeg voetballen en stonden al snel achter en da's meestal geen goed nieuws. Uiteindelijk werd het 5-0 en dat moet verteerd worden. Nu hebben ze echt wel heel goed gespeeld maar onze keeper die meestal echt goed is, heeft zich toch laten verrassen door het snelle, sluwe spel van de Barcelona's... Jammer maar helaas... Er komt nog een terugmatch hier in Deurne. Maar daar moeten we nog even op wachten... 

Deze zomer gaf ik een fruitige workshop. Nadat ik in het park het publiek liet kennis maken met sjablonen en wobblekaarten, deed ik het thuis nog eens over met deze fruitige versies ervan. De achtergrond is geborsteld met inkt en sjablonen en de fruitige fruitjes op de cirkel zijn gemaakt met stansen van Lawn Fawn. De workshoppers vonden dit leuk om te maken. Onder de cirkel zit een wobble wat een leuk effect geeft aan de kaart... Veel snijwerk voor deze kaarten, vooral dan voor de citrusvruchten. En echt wel super tof om te maken. Op de worshop zelf werd beslist om op elke kaart een 'happy birthday' te kleven in plaats van de andere teksten... Tja, moet kunnen, niet? 





4 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke serie met het frisse fruit Nancy.
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

gelukkig heb ik niks met voetballen dus lig er ook niet wakker van als ze verliezen.
wat een mooie serie kaartjes met de leuke borsteltechniek het leuke dp en het lekkere fruit leuk zo'n wobble erachter
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wow wat ontzettend leuk gemaakt, liefs Anita

GerJanne zei

Je kaarten zijn zo vrolijk! Ik vind ze allemaal even leuk!
En je verhaal over voetbal...tja, daar heb ik niet zoveel mee....