analytics

vrijdag 22 september 2023

Geboortekader voor Matthijs

Dag bloggers,

Vandaag ga ik op stap met mijn beste vriendin. We kennen elkaar al 47 jaar en zijn op een week na, even oud en samen jarig. En dat vieren we elk jaar met een uitstapje... 
Dus hebben we straks afgesproken en we gaan richting Bergen op Zoom. We waren er nog niet uit of het een winkeldagje zou worden (wegens de regen die voorspeld wordt) of we er een tuincentrumdagje van maken... Ook altijd fijn!

Deze zomer kreeg ik de vraag om een geboortekader te maken voor Matthijs. Het geboortekaartje kreeg ik per mail. Dat was ontworpen door de trotse mama. Matthijs is de derde zoon op rij van het koppel en de geboortekaartjes waren allemaal in hetzelfde thema. Nu vond ik het niet echt gemakkelijk om er mee aan de slag te gaan en ik volgde de tip van de trotse oma die deze kader bestelde. Zij dacht om de bijbel (die het manneke vast heeft) een hoofdrol te geven omdat de ouders sterk katholiek zijn. En dat vond ik een goed idee. Ik nam ook de vleugels van het popje mee dat het mannetje vast houdt...(goed kijken!) De foto is bij kunstlicht gemaakt, ik kreeg hem niet witter. De kleur van de tweede foto is dus wat het moet zijn... Daar zie je ook de details beter op. Altijd fijn om iets 3d uit te werken in deze kaders. En dat kon perfect met het boekje, de bijbel dus... 

Kader: Ikea
Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Memory Box
Vleugels: Gummiapan
Bijbel: Marianne Design




4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

geslaagde creaties, was niet makkelijk....
geniet van je dag, de zon is alvast van de partij
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje geboorte kader met de bijbel en de vleugels niet echt een makkelijk kaartje om na te maken, je hebt er toch iets leuks van weten te maken
groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

oeps natuurlijk ook veel gezelligheid in Bergen op zoom
groetjes ellen

GerJanne zei

Mooi kader voor Matthijs gemaakt hoor! Sommige geboortekaartjes zijn ook niet makkelijk na te maken.
Was het gezellig met je BFF??