analytics

maandag 20 maart 2023

Walt

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het onze was bewogen. Wat ik mee neem als fijne herinnering is dat onze jeugd alweer twee erg mooie voorstellingen gespeeld hebben. Het zit er op, we tellen af naar onze volgende productie die over een maand van start gaat en waar zoonlief de hoofdrol voor zich mag nemen...

Vandaag laat ik jullie een geboortekaart zien. Walt is het zoontje van een verre collega van een andere tak van ons bedrijf en zijn collega's wilden hem verrassen met een leuke kaart. Ik maakte hem weer naar zijn geboortekaartje en dat was erg eenvoudig. Ik moest het doen met een foto via whatzap. Achteraf kreeg ik nog een foto van beide kaarten toegestuurd. Het originele had ik niet, dus het was gokken voor de kleur van het papier maar blijkbaar erg goed gegokt!!

Papier: Bazzil en Action
Letters: Memory Box






5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd weer denk ik dan !
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Leuke kaart en goed aangepast aan het origineel.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi CAS kaartje als ik eerlijk ben vind ik de jouwe mooie dan het originele geboortekaartje het spreekt veel meer
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje fijne dag.

GerJanne zei

Dat is inderdaad niet al te moeilijk. Ik vind hem prachtig!