analytics

woensdag 22 maart 2023

Chantal 60

Dag bloggers,

Gepersonaliseerde kaarten, ik denk dat mijn publiek mij daarvoor wel begint te kennen... Ik krijg meer en meer de vraag om deze te maken en dat vind ik erg fijn. Altijd wel een uitdaging. Deze keer ging de vrager op zoek op mijn blog en kwam deze kaart tegen. Ik maakte ze 5 jaar geleden al een keer. Omdat haar vriendin Chantal aan de zee woont, mocht ik deze kaart nog een keer voor de jarige maken. 
De besteller was er blij mee, hoop de ontvanger ook.. 

Papier: Bazzil
Snijmallen: Impression Obsession
Cijfers en letters: Memory Box





3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke en vrolijk kaart Nancy! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke bootjes en de strandstoel met parasol ik zie me daar wel zitten op een warme zonnige dag
groetjes ellen

GerJanne zei

Dat is helemaal leuk, als er een kaart van je blog gekozen wordt.
EN je hebt hem prima aan Chantal en haar leeftijd toepgepast!