analytics

dinsdag 14 maart 2023

Esther 23 en Jentel 27

Dag bloggers,

Kort berichtje want ik moet zo meteen vertrekken.
De poetshulp komt vandaag en ik ben al de hele ochtend aan het opruimen geweest... Tja, druk weekend achter de rug, dan gebeurt het al eens dat er wat blijft liggen... 

Begin februari maakte ik twee verjaardagskaarten voor twee jonge dames die mij na aan het hart liggen. Ester, dochter van mijn beste vriendin Ils werd 23 en Jentel, de oudste dochter van manlief werd 27. Ik wou voor hen allebei een kaartdoosje maken van Lawn Fawn. Esther houdt van cactussen en Jentel houdt ook wel van plantjes. Dus kregen ze allebei dezelfde kaart van ons... Ook al eens gemakkelijk om er ineens 2 te maken...

Kaartdoosje: Lawn Fawn
Tekst: Lawn Fawn
Cijfers: Marianne Design
Cactussen: merk vergeten...







6 opmerkingen:

GerJanne zei

Deze doosjes zijn helemaal te gek! Ik zag ze al vaker voorbij komen en zo leuk dat je ze plat kunt versturen!

Sarah zei

Leuk model, lieve kleurtjes en plantjes altijd een goed idee voor twintig jarige dames! ✋

Anita van Deur zei

Knap deze kaartjes, een leuk model is het . De kaart van Juul is prachtig, fijne dag.

Diny zei

Wat gaaf gedaan Nancy!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi doosjes met de leuke plantjes erin
leuke kleurtjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

een leuk model kaart , mooi met de cactussen.
groetjes Marjan.