analytics

woensdag 8 maart 2023

Mannenkaarten - deel 3

Dag bloggers,

De beloofde sneeuw voor vannacht is hier gelukkig uit gebleven. Ik vind het altijd geweldig als het sneeuwt maar voor het verkeer is het niet ok. Zoonlief moet ook om 5u met de fiets de baan op en kan er niet mee lachen als het dan 's nachts gesneeuwd heeft en al zeker niet als het dan ook aan het vriezen is... Hopelijk blijft het vandaag ook zo. (alhoewel ik het stiekem zelf wel héél fijn vindt als het een keertje helemaal wit ziet) 

Update om 6.30u: Het is hier ondertussen beginnen sneeuwen. Ik moet meteen vertrekken en er ligt al een cm sneeuw op de auto... ;o)

Weten jullie dat het vandaag wereld-vrouwendag is? Geniet dus allemaal maar een beetje van jullie feestdag dames!
En toch laat ik ook nu weer mannenkaarten zien... Vandaag heb ik voor jullie het derde setje uit de serie van 4. Ook mannen krijgen graag eens een complimentje en daarom maakte ik ook deze 2 kaarten met een leuke tekst op. Ik blijf het papier ook super leuk vinden... 

Papier: Bazzil en Action
Teksten: Marianne Design en Essentials
Touwtjes uit voorraad



3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

weer zulke stoere kaartjes met het leuke dp en details
gelukkig hier geen sneeuw wel koud
groetjes ellen

Diny zei

Mooie mannenkaartjes Nancy!
Hier is alles wit en het sneeuwt nog steeds....brrrrr!
En dat terwijl het bijna lente is en de narcissen bij ons in de tuin al in bloei staan!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hihihi..... jij durft, op Internationale Vrouwendag mannenkaartjes laten zien!
maar ze zijn stoer en heel mannelijk! Hier nog geen sneeuw te zien!