analytics

donderdag 9 maart 2023

Elke donderdag een kerstkaart - strookjes en sneeuwmannen

Dag bloggers,

Donderdag is nog steeds kerstkaartendag... En dus moeten de mannenkaarten nog even wachten tot morgen. 
Twee weken geleden vroegen ze bij '52 weeks to Christmas' strookjes op de kerstkaarten en ik heb meteen 4 series van 3 kaarten gemaakt. Zo groeit de voorraad voor december weer mooi aan. Ik weet dat ik niet het hele jaar dit tempo ga kunnen aanhouden maar wat klaar is, is al mooi meegenomen, niet? Dus vandaag serie 2 en bij de blauwe serie, hoorden sneeuwmannen vond ik... Ik geef toe dat die toch iets drukkere achtergronden voor mij wat 'out of the box' zijn maar uiteindelijk was ik wel tevreden met het resultaat... Van de sneeuwmannen maakte ik weer schudkaartjes, ben wel fan van deze leukerds... Maar schudkaarten met isimo-sneeuw, het is een uitdaging, dat kan ik jullie wel verzekeren... 

Papier: Bazzil en Action
Sneeuwman: Lawn Fawn
Tekst: Marianne Design
Sneeuwboord: Die Namics



Straks probeer ik ook bij jullie langs te komen. Altijd toch wel benieuwd wat iedereen gemaakt heeft... 

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Oh, die is leuk geworden! Fijne dag.

Caroline Cards zei

Een leuke serie met de strookjes en die sneeuwmannen hebben hun buikje goed rond. Super leuk dat schudgedeelte!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een leukerds zijn dit, hele lieve sneeuwpopjes serie met super leuke achtergrondjes met al die strookjes...
Heerlijk he om een beetje voorraad al te hebben ook al is het nog lang geen kerst...maar soms slaat ineens de klad erin en dan heb jij mooi al een hele stapel liggen...wij zijn nog druk bezig voor de fair...maar zodra die erop zit storten we ons echt weer op de kerstkaarten.
Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke gekleurde strookjes en de schattige sneeuwpoppen erop wat gaaf het schudmateriaal in in de sneeuwballen
groetjes ellen

marian zei

Super schattige kerstkaarten heb je gemaakt met die leuke sneeuwpoppen met hun bolle schudbuikjes. Zo schiet de voorraad lekker op.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Wat een grappige kaarten met die sneeuwpoppen met hun bolle schuddebuikjes. De strookjes achtergrond doet het er leuk bij!

groetjes van Ank

Marijke zei

Wat heb je dat leuk gemaakt! Een super leuke serie van deze sneeuwmannetjes! en inderdaad die sneeuw lijkt me ook een uitdaging! Mooi gemaakt en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn ze leuk met die schuddebuikjes Nancy. Die balletjes zijn zeker statisch tijdens het verwerken? Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

PIKO hobbyblog zei

Zo eindelijk weer eens een reactie van mij kant.
wat een mooie/grappige kertkaarten heb je gemaakt voor 52 weeks to christmas.
Liefs Pia

Diny zei

Wat een toffe serie heb je gemaakt met de leuke sneeuwpop Nancy!
Groetjes Diny

karin zei

Mooie kaartjes met deze leuke sneeuwpop erop.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Jantine zei

Heel leuk met deze schuddebuiksneeuwpoppen, Nancy! Mooie achtergrond, inderdaad wat drukker, maar kan toch prima!
Groetjes
Jantine

joke zei

Zo leuk deze sneeuwmannen met hun bolle buikjes, mooie serie heb je gemaakt.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

super toffe kaart, leuk die buikjes van de sneeuwpoppen !
groetjes
Nancy
DT 52 Weeks

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gave serie sneeuwpoppen heb je gemaakt Nancy!
Wat leuk om er schudkaarten van te maken.
Ook je mannenkaarten zien er prachtig uit.
Groetjes Antje