analytics

dinsdag 10 mei 2022

vormsel van Sofie

Dag bloggers,

Twee weken geleden deed nichtje Sofie haar vormsel. Ik las het op fb, want we wisten het eigenlijk niet. Toch wou ik haar nog feliciteren met een kaartje en dat werd deze... Toen ik aan Eva en Noah vroeg wie er op de kaart stond, was het antwoord: "Sofie"... en eerlijk...  met dat lange haar lijkt zij er wel een beetje op...  <3! 
Ik hoop dat zij ze toch leuk vond want ik hoorde nog niets van haar, jammer wel...

Papier: Bazzil en Action
Zeemeermin: Marianne Design
Pop-up binnenkant: Karen Burniston
Harten: Lawn Fawn


Normaal maak ik foto's voor we er iets in schrijven maar hier stonden de namen al op de hartjes voor ik ze op de kaart kleefde... Enkel Elise moest haar naam er nog mee op zetten, vandaar dat lege hart...
En ja hoor, Eva schrijft haar naam al zelf, ze is 4...





3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke zeemeermin, leuk de namen binnen in op de hartjes
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Heel mooi gemaakt Nancy, liefs Anita

GerJanne zei

Hoi Nancy,
ja dat is altijd jammer. Je hoopt dat ze even laten weten wat ze van de kaart vonden. Had ik pas geleden met cadeautjes. 4 weggegeven en 1 reageerde. Best jammer...Maar je kaart is en plaatje! Zo'n gave verrassende binnenkant.