analytics

maandag 16 mei 2022

Nancy 60

Dag bloggers,

Hier was het weekend weer goed gevuld... 3 voorstellingen in 't theater, kinderen en kleinkindjes in huis en toch heb ik veel in mijn ateljee kunnen werken. Vanmorgen stoomde ik al groenten voor mijn lunch van deze week en ik maakte al verse aspergesoep voor straks. 
Nu snel een kaart posten en dan ben ik er alweer mee weg voor een gevulde werkweek... 

Nancy werd 60, nee niet ikzelf maar toevallig woont deze dame schuin over ons. Zij is de vriendin van 2 van mijn vriendinnen en daarom mocht ik voor haar ook 2 kaarten maken. De tweede zien jullie morgen. 
Deze is van vriendin Vera. Er moesten tulpen op staan omdat dat Nancy's lievelingsbloemen zijn en omdat ze die dikwijls samen op de markt kopen... 
Gek, ik heb zelf ook heel graag tulpen in huis, ik kreeg ze vorige week nog voor moederdag... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Lawn Fawn
Tekst: Lawn Fawn




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je was al vlijtig vanmorgen, mooie kaart voor Nancy! Fijne dag liefs, Anita

Caroline Cards zei

Een mooie kaart voor de jarige. Wat leuk om te zien dat er veel mensen van hetzelfde geboortejaar zijn als ik!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouw kaartje wat leuk dat tulpjes papier het past zo leuk bij de andere details
groetjes ellen