analytics

vrijdag 13 mei 2022

geboortekader voor Louise

Dag bloggers,

Vrijdag - vrije dag - en dag om alweer een leuk babyproject te tonen... En het mag eindelijk... Ik maakte hem vorig jaar al en vorige week zag ik de mama van Louise en kon ik eindelijk deze geboortekader geven... Dus mag ik hem nu aan jullie tonen... 
Uiteraard maakte ik hem weer naar voorbeeld van het geboortekaartje dat mama Linde liet ontwerpen voor haar babydochtertje...
De kader werd met veel plezier ontvangen en al even graag gegeven... 

Kader: Ikea
Naam: Marianne Design
Cijfers en letters: Memory Box
Konijntje: Impression Obesssion    








4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kader Nancy, fijne dag.

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig geboortekader heb je voor de kleine Louise gemaakt!

GerJanne zei

Wat een lief kader!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi project is dit ook weer geworden zo schattig met het konijntje jij bent daar echt een kei in verbaas me iedere keer weer
groetjes ellen