analytics

vrijdag 20 mei 2022

geboortekader voor Lis

Dag bloggers,

Heeft het bij jullie gisteren ook zo lelijk gedaan? Rond de middag werd het hier zwart en zaten we in een zondvloed... Gelukkig kon ik het vanaf mijn bureau bekijken en moest ik er niet door... Zoon Yannick is net tussen de buien door naar huis kunnen fietsen, gelukkig maar... 
En vandaag wordt er nog meer van dat verwacht maar nog net iets erger... Eva is maar hier gebleven, vond niet dat ze naar school moest... Je weet maar nooit wanneer de zondvloed er gaat zijn en laat het dan net rond de tijd zijn als de school uit zou zijn, dan moet ik er samen met Noah door om haar te gaan halen. Dat voorkom ik liever. Dus ga ik over een uurtje met 2 kindjes naar de tandarts. Ik moet op controle en dan mogen zij mee kijken wat daar allemaal gebeurt. Kunnen ze meteen hun mooie tandjes ook eens aan haar laten zien... ;o)

Vandaag wil ik jullie de geboortekader voor Lis laten zien. Eenvoudig kaartje, dus kader ook in die trend. Deze kan mooi bij de kaders van zussen Lio en Flo staan... En dat haar mama en papa er blij mee waren, moet niet verteld worden hé! 

Kader: Ikea
Cijfers en letters: Craft Emotions en uit voorraad
Zon: ronde pons en streepjes van een malletje waarvan ik niet meer weet uit welk setje het komt... Soms moet je gewoon geluk hebben om iets te vinden wat je nodig hebt op dat moment... 



Fijn weekend allemaal en tot maandag! 
Vanavond hebben wij de laatste voorstelling in ons theater... Dat wordt een feestje! Ik moet er straks nog enkele kaarten voor maken... Dus na de tandarts snel mijn atelee in... 

1 opmerking:

Anita van Deur zei

Prachtige geboorte box, het deed even naar bij ons, voor vandaag verwachten we meer. Liefs xx