analytics

donderdag 5 mei 2022

elke donderdag een kerstkaart - cirkels in combinatie met geel op je kaart

Dag bloggers,

Wat een leuke uitdaging kregen we vorige week bij 52 weeks to Christmas! Jantine wou geel op je kerstkaart in combinatie met cirkels. Niet meteen een kleur die je met kerst linkt maar ik had meteen een idee en ging op zoek tussen mijn papier. Wel handig als je een hele voorraad hebt... 

En ik vond wat ik zocht... En het werd meteen een serie van 4. En die ga ik nu niet allemaal ineens tonen want zo kan ik weer een maandje verder. Ik begin meteen met de eerste kaart die ik in gedachten had... En ja, dat werd alweer een schudkaart... Die kerstbal is toch helemaal rond, niet? Dus die moest er zeker mee op... 


Benieuwd wat de anderen maakten? Ik ga straks of morgenvroeg zeker een rondje maken... een rondje tussen alle gele kaarten... 




11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy, fijne dag liefs xx

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart Nancy.
Leuk gedaan met de ronde schud-kerstbal op het achtergrondpapier met de ronde lampjes/ballen en de pareltjes.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met heel mooi papier!
Groetjes en een fijne dag, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kaart Nancy, mooi dat je dit papier had en er gelijk een serie van hebt gemaakt (altijd handig wat kaarten in de wacht)...
En wat vond ik gisteren in mijn brievenbus, POST uit Belgie, een super leuke schattige kaart voor mijn verjaardag....wat is dit genieten hij heeft een prachtig plekje gekregen en hier ga ik dus EXTRA van genieten de komende tijd...wat is echte post toch super leuk ...
Heel erg bedankt!!!

Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

gerrie zei

Weer de eerste Nancy, hoe krijg je dat toch voor elkaar. Vroege vogel hé.
Je kaart is leuk geworden. Lieve groetjes,Gerrie.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje, met de leuke schudkerstbal, leuk dp heb je gebruikt
ik heb gisteren mijn gele cirkels geplaatst en vandaag een andere
groetjes ellen

Diny zei

Wat een mooie kaart Nancy....leuk gedaan met de gevulde kerstbal!
Groetjes Diny

Jantine zei

Leuke kaart, Nancy! Heerlijk als je weet dat je geschikt papier in de voorraad hebt en het ook nog kunt vinden!
Je schudkaartje is weer top!
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje en goed idee met die cirkel ervoor! Maakt het net even af! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met die schudbal Nancy.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

ha, wij hebben hetzelfde blok gebruikt volgens mij. Heel mooie kaart voor onze challenge, leuk met het shakertje ook!
groetjes
Nancy 52WTC