analytics

vrijdag 27 mei 2022

communiekaartje voor Julie

Dag bloggers,

Nichtje Julie deed haar eerste communie gisteren en ik maakte gisterenochtend deze kaart voor haar. Het gebeurt niet zo gouw maar hier ben ik toch 3,5 uur mee bezig geweest. Ik hoop dat ze er dan ook blij mee was. Ben gisteren naar de dienst in de kerk geweest en heb ze daarna de kaart afgegeven. Ik denk toch wel dat alles er op staat wat een klein meisje graag op een kaart heeft... Unicorns met veel glitter, een schudwolk en een verrassende binnenkant... Op de wolkjes binnenin heb ik onze namen geschreven... 

Papier: Bazzil en Action
Regenboog en unicorns: Lawn Fawn
Wolk met schudgedeelte: Die Namics
Pop-up binnenkant: Karen Burniston
Wolkjes binnenkant: Lawn Fawn



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Nancy daar zal ze vast en zeker blij mee geweest zijn. Fijne dag, liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke unicorns zo leuk om ze binnenin allemaal te laten terug komen zo leuk in al de zachte kleurtjes
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh wauw wat een superkaart is dit. Heel mooi met dat pop up gedeelte in de kaart. Ze zal blij verrast zijn denk ik. EN dan met zoveel unicorns en haar naam erop. Dat moet goed zijn...

Sarah zei

Zo'n kaart is altijd tof om te ontvangen met deze verrassende binnenkant. Nogmaals fijne zondag x

Femminde zei

Wat een super mooi kaartje voor Julie!! Echt heel tof met vooral die gave binenkant!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde