analytics

maandag 23 november 2020

olifantjes

Dag bloggers,

Dit weekend maakte ik nog een kaart bij een taart en wou ze posten. Ik kreeg vanmorgen de foto's van de taart nog doorgestuurd maar kreeg ze niet meteen naar mijn pc doorgestuurd... Dus da's voor volgende week waarschijnlijk... Ik moet snel zijn want ik moet bijna vertrekken, dus niet veel tijd om nog te experimenteren... 

Dus laat ik jullie nu even olifantjes zien... Ik maakte een poos geleden op vraag een serie olifanten-geboorte-felicitatiekaartjes. Een aantal met tekst, een aantal zonder omdat ze over de hele wereld verstuurd zullen worden en niet iedereen Nederlands of Engels kent... 
Deze is de eerste van een serie... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met Copics
Snijmal rechthoek: Die Namics



4 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super lief kaartje Nancy!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Schattig kaartje xx

Rosina zei

Een super leuk kaartje met die schattige olifantjes erop Nancy...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Schattig kaartje met die olifantjes...