analytics

dinsdag 17 november 2020

Hope

Dag bloggers,

Het was vorig weekend ook wel even schrikken... Een vrouw waar ik vroeger mee op school zat en die mij enkele maanden geleden toevoegde op fb, is plots overleden. Ze was net een jaar ouder dan ikzelf en zette regelmatig reacties onder mijn kaarten op fb... Ze schreef er soms ook leuke berichtjes onder... En nu is ze er niet meer... Best confronterend als de leeftijd zo dicht in de buurt komt. Ze was best een toffe schoolvriendin jaren geleden... Het is ook de eerste van onze klas die er niet meer is. Vorig jaar probeerden we nog een reünie te organiseren maar er kwam niet veel volk op af... 

Het kaartje van vandaag had ik misschien ook naar haar kunnen sturen. Op de fb-foto's die ik zag, leek het wel of ze ziek was. Maar niemand van de vriendinnen die ik nog ken via fb, wisten of er iets aan de hand was, ze had niets verteld. 

Deze ging enkele weken geleden naar een vriend die een delicate ingreep moest ondergaan. Ik hoop oprecht dat hij goed kan herstellen... In deze tijd hebben we niet de gelegenheid om er langs te gaan... 
Een foto met goed daglicht is helaas niet gelukt... 

Papier: Bazzil en Action
Snijmal Hope: Cottage Cutz



3 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie kaart. Dat is inderdaad wel schrikken als een leeftijdsgenoot plots overlijdt, maar dat herinnert ons er ook aan dat we er elke dag het beste van moeten maken.xx

Anita van Deur zei

O dat is schrikken Nancy ik weet hoe het voelt kom heel dicht bij dan.
Je kaart is heel mooi liefs xx

Margo zei

Wat een lieve kaart, dat zal wel goed ontvangen zijn bij jullie vriend. Het kan inderdaad plots heel erg snel gaan en na wat we zelf meemaakten, besef ik echt wel dat het soms gewoon een dubbeltje op z'n kant is zoals ze zeggen. Veel sterkte
Margo