analytics

woensdag 25 november 2020

Kleurenkaartenteam - schakel 11 - goud en warm geel - annanannanannanassen

Dag bloggers,

Yeeh, deze maand zit er weer bijna op en over net 1 maand is het Kerstmis... Daarom verwacht ik dan vandaag ook héél veel kerstkaarten in het KKT. 
Zelf maakte ik iets heel anders. Ik ga voor het KKT steeds op zoek in mijn papierberg en vond dit leuk ananas-papier er tussen. Voor mij de perfecte combo alhoewel er nu wel wit en zwart bij zit. Maar dat mag van Martina... Meestal probeer ik me aan de 2 gevraagde kleuren te houden maar nu ben ik hiervan toch even afgeweken... Naar mijn mening geven het warm geel en goud toch wel de doorslag... Dankjewel Sarah voor deze mooie uitdaging!

Papier: Bazzil en Action
Ananas: Hero Arts



Ik ben heel benieuwd wat jullie er allemaal van maakten en kom dan straks ook héél graag een kijkje nemen... Hopelijk doen jullie dit ook en gaan jullie bij iedereen langs om ook een reactie na te laten... 







23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een echte blikvangers zijn de ananassen op je kaarten mooie kleuren.
Liefs xx

Henriët zei

Leuke kaarten!! Die ananassen passen natuurlijk erg goed bij de gevraagde kleur.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Leuk en lekker zomers met die ananassen Nancy! Leuk papier!
Ik vond het een lastige combinatie, deze maand.
Groetjes
Jantine

Petra-loves-paper zei

Ach beetje zwart moet kunnen (Ik heb óók gesmokkeld, met een beetje groen 😊), ontzettend vrolijke kaart is het, groetjes Petra

Nancy Soetaert zei

superleuk met die ananassen!
groetjes
Nancy

Femminde zei

Wat een super leuke kaarten Nancy!! Tof in deze kleuren.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

ondanks dat je geen kerstkaarten gemaakt heb , vind ik ze prachtig en geslaagd.
Liefs Chantal

Rosina zei

Ook jij ben heel creatief bezig geweest Nancy om wel 3 van die prachtige kaartjes te maken in deze kleurencombinatie.. Zo leuk met die ananassen erop, stuk voor stuk toppertjes!!
groetjes Rosina

Diny zei

Wow....twee hel;e gave kaartje Nancy!
Bedankt voor je lieve berichtje op de naamslinges voor de meisjes.
Groetjes Diny

Laurespage zei

Past perfect bij mekaar en oogt chique !
Groetjes, laurette

Ilse zei

Ik vind ze prachtig en zo vrolijk. Een beetje zomers gevoel in de deze koude dagen. Ik heb me gelijk weer als volger aangelsoten. Groetjes, Ilse

Margreet zei

Ik denk dat je gesmokkel het wat makkelijker maakte, maar je ananassen stelen wel de show hoor!
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke tropische kaartjes in KKT kleuren! Mooi hoe die gouden kroon van de ananas echt stekelig is geworden. Ik vind deze KKT kaarten helemaal geslaagd!

martina's kaartjes zei

hahaha, jij ook al twee kaartjes gemaakt ! leuk zijn ze geworden! inderdaad wel favoriet papier, die blok van de action, heb hem denk ik ook liggen;)...
helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
op naar de volgende uitdaging (?)
grtjs, martina

!neke zei

Leuk bedacht !
Ziet er gaaf uit!
Lekker zomers.
Groeten Ineke

karin zei

Leuke kaart Nancy. Mooi in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Wat en leuk idee die mooie ananas in het goud! Heel gezellige verjaardagskaartjes! Groetjes Marijke.

GerJanneke zei

Dat had ik dus ook moeten doen. Meestal doe ik dat ook, alleen de gevraagde kleuren. Ik vond het al smokkelen dat ik er zoveel zwart bij gedaan had. Jouw kaart is erg leuk! mooi met die ananassen.
Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

Creatiels zei

Waar een papierberg toch goed voor is, zomaar papier in de juiste kombinatie gevonden. 't zijn zomerse kaartjes geworden, een beetje warmte in deze rare tijd.
Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan met die grote ananassen voor het KKT! Leuk ook die grote tekst erbij!

Marfien zei

Wat ziet deze ananas er lekker uit in deze kleuren, toffe kaartjes Nancy

Nelleke zei

Voor mij ook hoor, ik vond dat er ook zwart bij moet. Je maakte twee mooie kaarten met een heerlijke ananas. Lekker zomers in deze tijd. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Leuk om bij jou ook een zomerse sfeer te zien. Zo tof met die ananassen!
Fijn dat je spontaan kwam kijken, want natuurlijk had ik met mijn combi iets gemaakt! Groetjes