analytics

vrijdag 13 november 2020

Een stoeltje voor Flore

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn kerstkaart van gisteren. Ik probeer dit weekend bij iedereen even te gaan kijken en te reageren... Drukke dag vandaag...

Het spijtige aan deze periode is dat er geen babyborrels mogen doorgaan. Als ik een geboorteproject gemaakt heb, wil ik telkens mijn kado achteraf mee naar de babyborrel nemen. Dat geeft mij wat meer tijd om het klaar te krijgen en 't is altijd fijn om de ouders dan met hun stoeltje te verrassen. Maar er zijn nu geen babyborrels meer en enkele weken geleden stond onze woonkamer na twee weekends schilderen vol van die stoeltjes... grappig wel. Als Eva en Noah kwamen, kozen ze elke keer een ander stoeltje uit om in te zitten.

Ik heb dus een oplossing moeten zoeken en heb de ouders opgebeld en gevraagd of zij voordeurbezoekjes kwamen doen. Zo kon ik hun stoeltje dan op onze oprit afgeven... 

En ook deze keer weer in de kleuren en lettertype van het geboorteproject... 


Bij het plaatsen van de foto's zag ik pas hoe goed de leuning van het stoeltje bij het model van het geboortekaartje past... Grappig wel... 


Flore is in december geboren en het fijne is dat ze nu al meteen in haar stoeltje kan zitten... Bij het ophalen hier was Flore al moe... Ze zakte een beetje onderuit... 


Maar hier zie je dat ze toch super enthousiast was... Met dank aan mama Ruth voor de leuke foto... 


Flore was niet alleen op bezoek maar dat zien jullie volgende week dan wel... 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi stoeltje voor Flore.
Fijne dag en weekend xx

Margo zei

Wat is dat superleuk zeg, zo schattig en Flore ook
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Wat een mooi stoeltje heb je Flore gegeven en inderdaad grappig dat de bovenkant zo mooi past bij het geboortekaartje...