analytics

donderdag 26 november 2020

merry christmas

Dag bloggers,

Wat was het weer fijn lezen, al die leuke reacties gisteren op het KKT... Als ik dat zie, heb ik telkens spijt dat ik niet meer tijd in 'bloggen' kan steken... jammer maar helaas... Ik werk lange dagen en heb 's avonds ook nog veel te doen... en af en toe een avondje ontspannen is ook nodig.

Zo zat ik gisteren nog laat in mijn ateljee mijn workshop van deze maand voor te bereiden, de workshoppers zaten al in spanning te wachten. Omdat het vandaag 52 weeks to christmas is, geef ik er al ééntje prijs. Denk dat ik dat nog niet snel deed, in minder dan 6 uur een kaart vrijgeven die ik maakte... 

Snel mijn kaartje posten en dan ga ik nog proberen om de beneden te stofzuigen en dwijlen... Deed ik vorige week ook en dan is het straks veel leuker om thuis te komen... 

papier: Bazzil en Action
zebra: Marianne Design
cirkel: Crealies





15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een schatje op je kaart Nancy.
Fijne dag liefs xx

Annemarie en Merit zei

wat een leuk vrolijk kerstkaartje met die grappige zebra.
Gezellig dat je er bij bent deze week met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Nancy Soetaert zei

Hoe jij alles zo combineert, daar heb ik echt de energie niet voor...
Heel leuk kaartje met deze zebra in kerstoutfit!
groetjes
Nancy 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje leuk de kerstmuts bij de zebra
groetjes ellen

Rosina zei

Een super leuk kerstkaartje met dat grappige zebraatje erop Nancy..mooi ook die traditionele kleurtjes
veel plezier met je werk en alles wat je verder bezig houdt
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart en die zebra is zo lief met z'n kerstmuts!
groetjes, Caroline

Epie zei

Superleuke kaart voor week 48 Nancy , enig die zebra en mooie achtergrond DP , gezellig dat je meedoet .
Fijne donderdaggroet Epie DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart Nancy, heel origineel en schattig met die leuke zebra.
Leuk je weer te zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marijke zei

Ja, het is altijd leuk om reacties te lezen en bezig te zijn met je blog! Maar de plicht roept ook en daar ben je ook heel druk mee, een middenweg kiezen is vaak ook moeilijk! Ik ben nu in de gelukkige situatie dat ik tijd genoeg heb!😁 je kaartje is een leukerd hoor! Mooie kerstkaartjes! Bedankt voor je bijdrage aan 52WTC en denk aan jezelf! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje met die lieve zebra, Nancy. Leuk papier gebruikte je ook! En wauw, dat is inderdaad snel, maar leuk dat we mogen meegenieten.
Hopelijk is alles inmiddels fijn gezogen en gedweild. Rustige avond vanavond!
Leuk dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart met de zebra Nancy!
Groetjes Diny

Ilse zei

Wat een schatje, zo leuk die zebra!
Groetjes, Ilse

Marjolein zei

Wat een leukerd! Lekker vrolijk. Groetjes Marjolein

Henriët zei

Super leuke kaart! De zebra zien we niet vaak op een kerstkaart maar ik vind hem super zo!
Ik moest gisteren wel even lachen om je opmerking over groepskorting bij de Action. Zou nog niet zo'n gek idee zijn.
Groetjes van Henriët

Kaartenkraam zei

Wat een enige kerstkaart met die koddige zebra. De kleuren en het dessin van het achtergrondpapier doen het geweldig op deze kaart!

groetjes van Ank