analytics

vrijdag 23 februari 2024

lavendel voor Chris die 80 werd

Dag bloggers,

Nu dacht ik dat ik de maand november helemaal had afgesloten op nog wat kerstkaarten na, maar nu zie ik toch nog een verdoken verjaardagskaart staan. Deze maakte ik in opdracht en eigenlijk weet ik niet goed meer voor wie. Denk dat ze door nicht Godelieve besteld werd want zij houdt van bloemenkaarten en veel roze tinten... 
Op deze kaart voor de 80-jarige Chris mocht gedroogde lavendel op. Die heb ik gehaald uit de tuin van mijn mama en zelf gedroogd. Op het papier is hij ook nog terug te vinden. En de lavendel ruikt nog heerlijk, fijn toch? 


Ik wens jullie een fijn weekend. Wij gaan alweer voor 3 voorstellingen in ons theater. Ondertussen nog wat boodschappen en hopelijk nog enkele kaarten maken... 

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi de toef en kaartje past goed bij elkaar, fijne dag

martina's kaartjes zei

leuk en mooi kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuk de zelf gedroogde lavendel
succes met de voorstellingen
groetjes ellen

!neke zei

Mooie kaart !
Leuk die lavendel !
groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Leuke kaart met de gedroogde lavendel.
Fijn weekend.
Groetjes Marjan.

GerJanne zei

Prachtige kaart is het! En een goed weekend! Het zal wel intensief zijn!

marian zei

Een prachtige kaart met een geurtje voor de jarige Chris.
Groetjes van Marian.