analytics

woensdag 28 februari 2024

Kleurenkaartenteam - schakel 2 - celeste en donker paars - hugs

Dag bloggers,

Bij het geweldige 'celeste' dat Colien vorige maand koos, kwam er deze keer 'donker paars' bij. Deze kleur werd er bij gekozen door GerJanne. En nu heb ik zo goed als alle kleuren van de regenboog in mijn bezit maar écht donker paars zit niet in mijn basiskleuren... Dus dan maar op zoek in mijn collectie designpapier. En daar kwam ik wel wat tegen wat ik kon gebruiken. En wegens minder inspiratie dan de vorige maand, bleef het deze keer maar bij 1 kaart. (naar goede gewoonte dus) Ik vond er ook meteen de gepaste bloemen bij...

Wat je hier zit is de tweede versie van de kaart. Een half uurtje na het posten van de eerste versie (lees verder hieronder) Maar toch beter bevonden dan daarstraks.


Een half uur geleden postte ik onderstaande kaart maar ik vond de kleur van de tekst echt niet ok.  Toen ik daarna in mijn ateljee kwam, zag ik de tekst hierboven nog liggen. Ik had hem 2 keer uitgesneden en vond na wijs beraad deze versie toch beter... Hieronder lees je wat ik daarstraks nog schreef...

...maar met het papier voor het gestanste woord 'Hugs' lukte het iets minder... (het is de achterkant van het designpapier) Tja, het hangt er op en het blijft er op... ;o) De ontvanger van deze kaart zal het minder erg vinden dan ikzelf waarschijnlijk... 
Ik kan alvast aan mijn kaart voor volgende maand beginnen... Jullie mogen nog een weekje wachten op de kleur die ik gekozen heb, haha!! Maar ik kan alvast vertellen dat je het niet te ver moet zoeken... 


Ik maak in de loop van de dag zeker een blogrondje. Doen jullie dat ook? Hieronder alle deelnemers van deze maand. We zijn met 20 en ik zie er een nieuwe deelnemer tussen staan... da's altijd fijn... 

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart Nancy, mooi dp. liefs Anita

Caroline Cards zei

Mooie kaart met dit design papier en de nieuwe variant letters past er inderdaad beter bij. Ben benieuwd wat voor kleur je hebt gekozen!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Wat kunnen we soms toch bezig zijn met onze creaties, dan blijft er iets knagen, dat niet naar tevredenheid is. Ik vind inderdaad je nieuwe versie beter dan de oude, maar als ik de nieuwe niet had gezien was de oude ook prima geweest!
Mooie kaart voor het KKT, Nancy!
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleurencombinatie en de leuke details
groetjes ellen

Colien zei

Heel tof, mooi mystiek sfeertje!
grtz Colien

!neke zei

Heel erg mooi !!!!
groeten Ineke

Femminde zei

Wat een leuke kaart Nancy!! En dat modelletje blijft ook een topper.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Tof kaartje, mooi met de droogbloemen er bij

chantal zei

Wauw zo mooi is deze kaart.
Moest je niets gezegd hebben, ik zou de eerste ook prima hebben gevonden
Liefs Chantal
ps ik zoek het niet te ver met de kleur, geel? Of wordt het weer fluo?

!neke zei

Inderdaad, AD is 74 geworden, mijn oude buurman !

Marijke zei

Wat een mooie kaart en wat een mooi papier! Super tof gedaan hoor! Groetjes Marijke

Caroline zei

Wat goed gedaan mooie fold groetjes Caroline

Laurespage zei

Dat heb je heel goed opgelost Nancy. Je kaartje is top.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

da's heel leuk dessinpapier, past prima voor dit KKT-rondje!
groetjes
Nancy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooie model en mooi uitgewerkt in de KKT kleuren! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Nelleke zei

In mijn gedachten heb ik al een kleur, benieuwd of het klopt. Jou kaart is weer leu, moet altijd lachen om kou verhaaltje. Als de kleur niet goed is van de tekst, kun je toch een nieuwe kleur er over heen plakken, dan wordt de tekst wat dikker en geeft ook een leuk effect. Ik begrijp dat je nog niet helemaal tevreden was? Wat zijn we kritisch hè. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ha die Nancy,
Ik vind het een heel mooie kaart. Het heeft iets nachtelijks (en daar ben ik natuurlijk van....😂) Als ik naar je achtergrond kijk, zou het zo een nachtelijke hemel met het noorderlicht zijn.
En zelf zijn we altijd het meest kritisch.
Wat je schreef over de OR, inderdaad, toch anders. Op Internet kon ik dat verschil niet vinden. Bij ons is de secretaris een functie waar je een opleiding voordoet speciaal voor medezeggenschap. De ambtelijk secretaris en die is geen lid vn de OR. Die adviseert de OR wel, maar mag bijv niet meestemmen.
De bestuurder en ik zitten om en om de vergadering voor en tussen de vergaderingen met de bestuurder door hebben we een eigen overleg en die zit ik dan voor. De Raad van Toezicht (werkgever van de Raad van Bestuur)spreken we twee keer per jaar apart en kan natuurlijk wel uitgenodigd worden door de OR, als we dat nodig vinden..Ik vind het allemaal heel interessant en ben blij dat ik het nog 3 jaar mag doen.

martina's kaartjes zei

vind ze beide geslaagd hoor ! helemaal niks mis mee
leuk modelletje dat al een paar keer is voorbij gekomen... Tiens, dat ken ik... 1 modelletje dat je erg ligt en daar ga je dan
geslaagd kaartje, bedankt voor je deelname,
grtjs,martina
x