analytics

donderdag 15 februari 2024

elke donderdag een kerstkaart - wat doet die aap in de kerstboom?

Dag bloggers,

Het is me deze week alweer niet gelukt om een kaart te maken met 'dieren uit de kerststal'. Ik heb er wel maar vind geen inspiratie voor dat thema... Hopelijk komt het dit weekend, anders moet ik een keer skippen. 
Wie er wel op mijn kerstkaart staat deze week, zijn twee leuke kerstaapjes... Achternicht Wendy vroeg een kerstkaart met een kerstboom met bananen in. En daar wou ik wel het verhaal achter weten... Zij werkt bij een slager/traiteur en haar baas vindt het heel leuk om zijn personeel aan te sporen met de woorden: "Gaan met die banaan!". En dus wou zij een kerstboom met bananen in... Vond dit wel een hele leuke en daarom mochten er van mij ook de twee leuke aapjes van Marianne bij. Wendy vond de kaart geweldig en ik denk (hoop) dat haar baas er ook wel mee kon lachen. 



Deze kaart doet ook weer mee met '52 weeks to Christmas'

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Whaha schitterend, je maakte mijn dag al goed met je verhaal en de kaart! Liefs Anita

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG, wat een grappig kerstkaart met al die bananenballen in de boom, en die slingerappjes eromheen..TOP kaart.
Leuk dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke patroon gaaf de bananenkerstboom met de 2 leuke aapjes erbij
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Hi Nancy,
Bij het zien van deze kaart zal Wendy haar baas zeker hard gelachen hebben. De humor spat ervan af! Wat een grappige kerstkaart. Zo leuk met de twee aapjes... en dan al die bananen in de kerstboom.... Je moet er maar opkomen.
Groetjes Antje

Jantine zei

Wat een grappige kaart met die apen rond de kerstboom, Nancy! En leuk idee ook voor die baas.
Zou het zo zijn dat je inspiratie voor de uitdaging niet komt omdat er ruim de tijd voor is? Dat je het te veel kunt overdenken?
Het zou toch jammer zijn als je dit keer niet mee doet. :-)
Fijn dat je wel meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Wat een leuke kaart, en ja heel toepasselijk met dit verhaal erachter. Heel leuk gedaan hoor.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Dit zeker een super leuk kaartje! Een leuk idee met die bananen en apen erbij! Zal zeker gewaardeerd worden! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Caroline Cards zei

Wat een grappige kaart en die past goed bij de opmerking van de slager.
Groetjes, Caroline

!neke zei

Super grappig deze kaart !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Laurespage zei

Heel origineel deze kaart met de kerstaapjes. Top.
Groetjes, Laurette

Marjolein zei

Dat is nog eens een originele kerstkaart :) Haha, echt leuk!

GerJanne zei

hahaha, dat vind ik nou humor! Wat ontzettend grappig!
je hebt er een heel leuke kaart van gemaakt!

joke zei

Wat is je kaartje geweldig, zo gaaf met de aapjes en de bananenboom, leuk dat je deze mocht maken voor Wendy, tuurlijk kan haar baas er wel om lachen.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

superleuk toch als je zo'n kerstkaartje kan maken, perfect voor de baas van je 'klantje' lijkt me!
groetjes
Nancy