analytics

dinsdag 13 februari 2024

droogbloemenkaart voor Annick 50

Dag bloggers,

Voila, met mijn kaart van gisteren heb ik de maand november helemaal kunnen afsluiten. Ok, er staan nog enkele kerstprojectjes op maar die zien jullie nog wel op donderdagen passeren. 

Gisteren is hier de krokusvakantie gestart. Ik sta niet in het onderwijs en kan dus niet de hele week thuis blijven. Normaal had ik donderdag een dagje verlof genomen om samen met mijn vrije vrijdag een lang weekend te hebben. Maar ik was de OR vergadering vergeten en heb mijn vrije dag verplaatst naar gisteren. En dat kwam goed uit want mijn 3 hobbydinnen hadden die dag ook vrij en konden naar hier komen. We hadden een super leuke dag in mijn ateljee. Veel bijgepraat en ook nog wat gedaan... En toen was plots één van de vriendinnen een stukje van een snijmalset kwijt. Bij het zoeken naar papier in één van mijn restjesdozen, was het ontsnapt uit haar hand. En toen wou ze de hele doos leeg maken en sorteren. Maar dat moest niet van mij... Een paar uur later zijn de drie vriendinnen dan toch mijn dozen restjespapier beginnen sorteren. Ik heb dozen met papier op kleur maar de laatste maanden was dat er weeral niet van gekomen en lag er een gigantische stapel nog te sorteren naast mijn snijmachine... En nog voor ze naar huis vertrokken was de hele stapel opgeruimd. Wat heb ik toch fantastische vriendinnen! Met dank aan Martina, Fransisca en Sandrine!! Weeral een stukje dichter bij het project: 'Als alles opgeruimd is, kan ik foto's van mijn ateljee maken om eindelijk te tonen'😇

Vandaag toon ik jullie een verjaardagskaart voor Annick die eind vorig jaar 50 werd. 
Ik was al bijna vergeten voor wie ik deze maakte maar heb even terug gegraven in mijn geheugen en het was één van mijn trouwe workshoppers. Eigenlijk was zij in november al jarig maar ik was het een beetje vergeten om deze op tijd te maken. Dus had ik de kaart mee om af te geven op onze eerste kerstmarkt in december. Ik wist dat zij ging komen en ze was blij verrast... 
Als jullie goed zien, zie je dat niet alleen de cijfers en letters blinken, maar ook in de takjes zit wat glitter. Lekker feestelijk... 





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een mooie bling bling kaart! Fijne dag.

Claudia's kaartjes zei

Oh, die is leuk gemaakt, super tof!! Ik vind die droogbloemen echt super
Awesome card
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Creaellenknutselsite zei

fijn dat alles in je alteljee weer opgeruimd is
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de bling bling cijfers in combinatie met de droogbloemen en de leuke details
groetjes ellen

!neke zei

Mooie stoere kaart !!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Handig, die vriendinnen!
En je kaart is super leuk en persoonlijk!