analytics

donderdag 8 februari 2024

elke donderdag een kerstkaart - kerstboomlabelschudkaart

Dag bloggers,

En ineens is het 6u en moet ik mijn bericht nog schrijven... Vandaag is het weer kerstkaartdonderdag bij '52 weeks to Christmas' en zijn er heel veel kerstkaarten in blogland te zien, ook hier!
Vandaag laat ik de 5de kaart zien uit de serie schudkaart-labelkaarten die ik maakte. Als laatste is de kerstboomlabel aan de beurt. En zo is de hele serie compleet. Ik laat ze dan ook onderaan nog allemaal even de revue passeren. 


En hier is de rest van de serie. Deze zagen jullie de afgelopen weken al voorbij komen. Ik maakte elke kaart 6 keer, en heb er van genoten want het ging lekker vooruit...








14 opmerkingen:

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstboomlabelschudkaart Nancy. Leuk idee om van het label een schudgedeelte te maken. Mooie kleurencombinatie.
Groetjes Antje

Anita van Deur zei

Gave serie schud kaartjes, liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

ook deze is weer super geworden ook weer leuke details
leuk om de hele serie bij elkaar te zien
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Heel leuk met de boom in het schudgedeelte. Een mooie serie!
Groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

jij bent ondertussen een echt 'schudkaartkampioen' lijkt me ! allemaal leuke kaartjes zijn het zo geworden
grtjs, martina DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Dit is ook weer een super leuke schudkaart, wat een prachtige serie, zo verschillend allemaal.
Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Jantine zei

Ook deze labelschudkaart is weer leuk, Nancy! Mooie reeks en alles keer 6 is een hele berg kaarten!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Ook deze is weer geweldig leuk! Wat is het zo een leuke serie geworden!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook deze schudkaart is weer mooi gemaakt Nancy. Een leuke serie zo bij elkaar.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Ook deze is weer leuk en een geweldige schudkaart serie zo bij elkaar.
Groetjes Joke

marian zei

Ook deze schudkaart is weer heel erg mooi hoor.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Ha Nancy, wat een geweldige serie! Superleuk stuk voor stuk. En ik snap het wel, dat je nu niet echt meer een stok achter de deur hebt, nu de challenges en maand duurt....Dan doe je toch net alsof hij maar een week duurt?? 😂

Nelleke zei

Nou jij bent echtgenoot de series. Nou ze zijn leuk zeg, elk model heeft weer iets eigens. Groetjes Nelleke

!neke zei

Wat een leuke serie !!!!
groeten Ineke
DT52WTC