analytics

vrijdag 2 februari 2024

Geboortekader en kaart voor Mel

Dag bloggers,

In september werd Mel geboren. Zij is het dochtertje van de dochter van de tweede vrouw van mijn eerste man. Eigenlijk komen wij nog altijd goed met elkaar overweg en dat is ook de reden dat ik voor hen een felicitatiekaart en geboortekader wou maken. Ze hadden wel een heel bijzonder geboortekaartje gekozen. Gelukkig had ik de tijd om er over na te denken. De ballon was geen probleem. Ik had die van Marianne Design en die zou een mooie blikvanger op de kaart zijn. Het lettertype is een klassieker van Memory Box en voor de kiwi en de libellen ging ik naar vriendin Sonja. Die heeft ze voor me uitgesneden met haar Silhouette. En zo kwam ik tot dit geheel. De fiere ouders, Thari en Scott, waren in de wolken... En ik ook want heb Mel een hele tijd mogen knuffelen. Wij zijn alvast vriendjes geworden... 








8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

dat heb je weer fantastisch mooi gemaakt!
Nancy

martina's kaartjes zei

mooie creaties alweer, geslaagde werkjes
zullen ze vast wel blij mee zijn
grtjs,martina

Claudia's kaartjes zei

Oh wauw des kei tof gemaakt allemaal. Super leuk. Die gaat da zeker leuk vinden.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Anita van Deur zei

Heel gaaf in deze kleuren! Liefs Anita

Sarah zei

Leuk project voor de gelukkige ouders. Het orgineel vind ik ook heel mooi. X

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi geboorte kader met bijpassend kaartje heb je weer gemaakt leuk hoe je details van het originele plaatje terug laat komen
groetjes ellen

marian zei

Een prachtige kaart en een geweldig mooi geboorte kader heb je voor deze baby gemaakt.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Wat gaaf weer Nancy. jij bent echt een kei in kaders maken! Super goed bij het origineel gebleven!