analytics

woensdag 14 februari 2024

engel-verjaardagskaartje

Dag bloggers,

Aan iedereen van jullie: een fijne Valentijnsdag gewenst. 
Nu vind ik dat wel een leuke dag maar echt vieren doen we dat niet zo. Ik heb ook een heleboel Valentijn-stempels en mallen. Maar ik heb er gewoon dit jaar de tijd niet voor genomen om er iets mee te maken. Ik verwittigde gisteren manlief al dat er vandaag geen kaart zou zijn. Dat vond hij helemaal niet erg... Ik maak er dit weekend misschien wel dan heeft hij die nog te goed. 
Dus kan ik vandaag ook geen Valentijnkaart laten zien. In de plaats wel een lief engeltje met een verjaardagwens. En dat brengt mij bij afgelopen weekend. Deze kaart maakte ik al in december op vraag van iemand. Maar afgelopen vrijdag en zaterdag maakte ik 45 engelenkaarten voor iemand die daar al heel lang naar vroeg. Er is keuze genoeg, dus de besteller gaat kunnen kiezen. Ik toon die later nog wel. En de anderen gaan in de voorraad. Altijd goed om wat reserve te maken. Ze zijn ook super lief... 


Geniet van vandaag. Ik wens jullie veel liefde en vriendschap toe!

4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige elfje
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuk deze engeltjes stans, mooi kaartje. Liefs Anita

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Awesome
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Zeker handig om reserve exemplaren te maken. Deze kaart is erg lief met dat engeltje