analytics

woensdag 17 januari 2024

Woody

Dag bloggers,

Woody, het hondje van een goeie kennis, was overleden. Eigenlijk was het de hond van de oudste dochter maar die was al even verhuisd en Woody was bij de ouders blijven wonen. Maar allemaal zagen ze het beestje even graag. De ouders en de drie kinderen misten hem even erg. Dus vroeg de mama of ik voor haar oudste dochter een mooie kaart kon maken. Ik kreeg foto's van Woody toegestuurd en maakte hem zo goed mogelijk na. Ik gaf de kaart vorige zomer al, terwijl het dansfestival hier in onze gemeente bezig was en de mama met vriendinnen op een terras zat te eten. Zij stopte de kaart meteen in haar handtas... Een week of twee later kreeg ik telefoon van haar. Ze had het hele huis al afgezocht en kon de kaart nergens meer vinden. Ze dacht dat ze die misschien op het terras van dat restaurant had laten liggen maar ook haar vriendinnen hadden al bevestigd dat ze de kaart zeker had meegenomen. Of ik misschien deze kaart terug kon maken. En dan maar ineens 3 exemplaren dan kregen alle 3 de kinderen er één... Dat deed ik graag. En omdat ik het zo erg vond dat de kaart verdwenen was, maakte ik er nog een kadertje bij. Dat kreeg ze dan kado... Ik kreeg kort daarna een foto toegestuurd dat het kadertje bij haar op de kast stond, met de schoentjes van Woody er bij... 







Ik zag gisteren dat ik winnaar geworden ben bij de Girls Creative Christmas Challenge. Ik deed gewoon een keer mee 'just for fun' omdat ik niet zo'n challenge-afschuimer ben (heb daar ook gewoon de tijd allemaal niet voor). Maar deze kwam toevallig voorbij en had een kaart die best in aanmerking kwam. Er was geen prijs aan verbonden, maar fijn dat ze mijn kaart er hebben uitgekozen. 

Dit was de winnende kaart... 





4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je topper! je kaarten voor woody zijn prachtig, het is heel verdrietig als je afscheid moet nemen van je huisdier. Fijn dag liefs Anita

GerJanne zei

Wat lief van je dat je de opdracht meteen aannam! De kaarten zijn heel goed gelukt, te zien aan de foto. En zo zie je maar dat het diep gewaardeerd wordt. Misschien durfde ze al die tijd wel niet te bellen omdat ze het zo erg vond dat ze de kaart kwijt was...
En gefeliciteerd met je topper!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het hondje erop deze zullen heel veel troost brengen bij de eigenaren van woody
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!! Proficiat met je topper.
Awesome card
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls