analytics

dinsdag 23 januari 2024

Rita 68

Dag bloggers,

Ik wou gisterenavond in mijn ateljee nog wat kaarten maken maar ik was vergeten dat we ook bestuursvergadering hadden. Dus heb ik de avond in ons theater doorgebracht in plaats van thuis... Tja, dat zijn nu dingen die ook prioritair zijn, dus moest het maar. Het was uiteindelijk wel een fijne vergadering. Dus straks wacht er papier en lijm op mij... 
Ik kom hier nog een verjaardagskaart tegen die getoond moet worden. Deze maakte ik kort na de vorige twee. Deze is voor een andere klant dus mocht het helemaal dezelfde stijl zijn als de twee vorige. Ze waren er tevreden mee, ik hoop jarige Rita ook. Ondertussen kreeg ik alweer het lijstje met de kaarten die ik voor deze bestellers terug mag maken dit jaar. Gelukkig heb ik mijn fotoarchief op mijn blog zodat ik telkens kan opzoeken welke ik het jaar ervoor voor hen maakte. 



6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouwkaartje met het leuke design papier en de droogbloemen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Toffe kaart Nancy, doe het zelfde als jij bij de foto opslaan zet ik er bij voor wie hij was en of in opdracht. Handig om niet 2x het zelfde te maken. Fijne dag liefs Anita

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart Nancy..
Liefs Annemarie en Merit

marian zei

Een prachtige verjaardagskaart en ja ik hou het ook allemaal bij hoor, wat ik maak voor wie. Zodat ze niet zoiets als de vorige keer ontvangen. Ook je pensioenkaarten zijn erg mooi.
Groetjes van Marian.

Claudia's kaartjes zei

Wauw, wat een superschattig kaartje
Wow, very cute card
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Als Rita van een tijgerprintje houdt, dan vindt ze deze kaart helemaal geweldig!