analytics

dinsdag 16 januari 2024

Paul en Karin - 30 jaar getrouwd

Dag bloggers,

Wat een super leuke reacties hadden jullie op mijn droogbloemen van gisteren. Zo fijn om te lezen. Ik ben er dan ook super blij mee.

In oktober waren Paul en Karin 30 jaar getrouwd. Zij zijn de schoonbroer en schoonzus van workshopper Inge. En die had gevraagd om voor hen een mooie, grote kaart te maken. Ze had via de dochter van het koppel wat foto's gevraagd en ik mocht er eentje uitkiezen die ik zou kunnen gebruiken. Het was een sepia foto maar bij het printen, kwam er een rode gloed over de foto. Daar heb ik dan gepast papier bij gezocht en dat kwam uit een kerstblok. Maar hé, dat weet toch niemand? (buiten jullie nu natuurlijk ;o) )
Inge vond het een geweldige kaart en het koppel zelf ook vernam ik later. En daar doen we het voor, niet? 





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy heel mooi dit papier met de leuke foto van hun 2. Fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Mooi gedaan!
Altijd leuk zo'n superpersoonlijke kaart!
Groetjes
Nancy

marian zei

Sorry, ik heb weer een aantal kaarten en leuke verhalen gemist zag ik. De kaarten allemaal even mooi en toepasselijk. Ook je verhaal van de droogbloemen geweldig. Veel succes er mee.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke foto en leuke details, nou is het omdat jet zei maar het is me niet opgevallen dat het design papier uit een kerstblok komt
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Awesome
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls