analytics

donderdag 18 januari 2024

elke donderdag een kerstkaart - of is het een winter-verjaardagskaart?

Hallo bloggers,

Groot feest vandaag... manlief is jarig en krijgt een nieuwe voordeur... de '6' is aangekomen... Ik maakte pas gisteren zijn verjaardagskaart. Door het opruimwerk in mijn ateljee is het er vorig weekend niet van gekomen om ook maar 1 kaart te maken... Dus was het weer een keer last-minute... 
En ik wou zijn kaart pas later tonen maar eigenlijk kan ze echt wel dienen als kerstkaart... Alleen staat er een cijfer bij op. Denk in die plaats een tekst of al '2025' en het is helemaal ok. Ik hoop dan ook dat jullie het niet erg vinden... 
Ik heb afgelopen kerstvakantie wat geëxperimenteerd met lichtjes en wou dat gisteren ook doen. Eigenlijk was mijn kaart al klaar toen ik die er nog bij wou doen. Benieuwd wat jullie er van vinden...  


Met deze kaart doe ik dus toch wel mee met 52 weeks to Christmas...

En dan vraag ik jullie hulp voor iets heel belangrijk... De kerstkaarten zijn allemaal op tijd de deur uit gegaan en ik ben er van geschrokken hoeveel kaartenmaatjes ik ondertussen heb en aanschrijf... Maar ik zie altijd veel te laat wanneer jullie jarig zijn. Ik heb er verschillende opgeschreven, meestal op losse briefjes of post-its, maar die speel ik dan ook weer kwijt. Nu ben ik van plan ze in mijn ateljee-agenda te noteren... 
Dus vraag ik even jullie hulp zodat ik ook dit jaar tijdig verjaardagskaarten kan sturen. Jullie mogen mij jullie verjaardag een keer doorsturen, dan kan ik deze oplijsten en zien dat ik tijdig kaarten maak en verstuur... Ik beloof niet dat dit altijd en bij iedereen gaat lukken, maar ik doe mijn best. Een aantal verjaardagen ken ik, maar die ga ik hier nu niet oplijsten... Shoot! Ben benieuwd... 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je mans verjaardag een gezellig dag samen. Leuke kaart maakte je voor hem. Liefs Anita

Freubelmina zei

Gefeliciteerd met je jarige man Nancy, wat maakte je een mooie winterse kaart voor hem 🥳

Creaellenknutselsite zei

allereerst van harte gefeliciteerd met je mannetje 60 jaar wat een mooie leeftijd wat een gaaf doosje heb je voor hem gemaakt met het winterse tafereeltje erop.
ik ben jarig op 29 februari en ik word ook nog 60 dit jaar wat een feest haha
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

allereerst van harte gefeliciteerd met je man, fijne dag toegewenst.
en wat een gaaf werkstuk en zo leuk met die lichtjes, 1 en al vrolijkheid...
schattig die kleine pinguins.
En wat betreft het versturen van kaarten (optijd)...ik heb een verjaardag boekje in mijn knutselkar staan, en we hebben ook een verjaardag kalender op de computer waar we beide in kunnen kijken...
Meestal maken we de kaarten de maand ervoor!!dus die voor februari hebben en zijn we mee bezig in januari de kaarten gaat dan in enveloppen met datum onder de postzegel en adres erop, in de kast die in de kamer staat en telkens kijk ik wat ruim een week te voren zeker voor onze belgische knutselaars op de post kan.
Dit werkt voor ons het aller beste, want ik was ook weleens te laat bv versturen op de verjaardag zelf als ik het op de blog zag..

Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je jarige man Nancy en je hebt een hele leuke, winterse card-in-a-box gemaakt. Leuk die verlichting erin. De verjaardagen staan op een kalender boven mijn knutsel-bureau en ik kijk meestal even vooruit.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en een fijne feestelijke dag gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Grietje Jansen zei

Een ontzettend leuke en lieve kaart.
Zo schattig met die pinguïns.
Leuk detail die lichtjes, zal vast gezellig staan in de avond op een schemerig plekje.
En gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Grietje

Caroline Cards zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Je maakte een super leuke kaart voor hem!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Laurespage zei

Een dikke proficiat aan de jarige. En ik ben er zeker van dat hij tevreden was met zijn mooi kaartje.
Fijn weekend, Laurette

Jantine zei

Wat een geweldige kaart voor je man, Nancy! Van harte gefeliciteerd!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week, ook al is het een beetje aangepast.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Hoi Nancy, van harte proficiat met je man! mooie leeftijd, 60! EN die kaart is een cadeautje op zich!
Mijn verjaardag weet je wel (26 nov),nu nog op tijd beginnen 🤣
Ik ga ook eens op mijn kalender kijken of jij er wel op staat...

marian zei

Allereerst nog hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man. En je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt, heel bijzonder met de lichtjes. En mijn verjaardag is 16 april en volgens mij heb ik vorig jaar de kaart op tijd ontvangen hoor. Veel succes met het maken van de verjaardagslijst.
Groetjes van Marian.

joke zei

Van harte met je man, mooie leeftijd 60! Je hebt een geweldige kaart voor hem gemaakt.
Groetjes Joke

!neke zei

Gefeliciteerd !!!!
Gave kaart !
groeten Ineke
DT52WTC