analytics

woensdag 10 januari 2024

grote rozen voor Ria

Dag bloggers,

Nu we toch met bloemen op kaarten bezig zijn, gaan we maar helemaal door... Ria was jarig en nicht Wendy zei dat Ria net zoals zij zelf van grote rozen houdt. Nu begrijp ik dat. Toen ik nog met mijn eerste man getrouwd was, de bloemist dus, kreeg ik regelmatig rozen die in Zuid Amerika gekweekt werden. Dat waren bloemensoorten uit Nederland maar een Duitser die ooit door zijn studies in Miami terecht was gekomen, is in Colombia en Equador kwekerijen begonnen met Nederlandse rozen. Dezelfde soort die in Nederland in knop zo'n 3 cm groot zijn, worden door het Zuid Amerikaanse klimaat wel 6 tot 7 cm groot. Als die dan open komen, zijn dat een prachtige bloemen. Wel, zo iets wou Wendy graag voor haar vriendin Ria op een kaart, een grote roos in pastelkleuren. En dan ga ik op zoek tussen mijn papier en vond het alweer. Ik maakte er deze kaart mee en Wendy vond ze prachtig... En het is zo'n mooi papier, dus mocht de binnenkant ook weer mee doen...



 

3 opmerkingen:

marian zei

Een prachtige kaart en een mooi verhaal over de rozen.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie rozen design papier meer heb je gewoon niet nodig
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel mooi Nancy! Wat een mooi verhaal over de rozen!