analytics

donderdag 4 januari 2024

elke donderdag een kerstkaart - een kerstman op de kaart gevraagd

Dag bloggers,

Ik ben laat met mijn bericht vandaag... Maar dat mag al eens een keer zeker? 
Vandaag werk ik een dagje van thuis uit en mijn ritme is een beetje anders... 
Elke laatste donderdag van de maand hebben ze een uitdaging op het blog van '52 weeks to Christmas' Deze keer vragen ze een kerstman op je kaart. Nu wou ik een speciale kaart maken maar door grote opruimwerken achter mijn ateljee, is dat er in mijn week vakantie niet van gekomen... Maar geen nood... Ik had er nog eentje gemaakt dat ik nog niet toonde... En nu mag ik natuurlijk niet vergeten om mijn kaart ook nog aan de uitdaging te linken natuurlijk... Dat was vorige maand wel gebeurd. Die had ik speciaal voor 52 weeks gemaakt en had ze wel bij de wekelijkse kaart gelinkt maar niet bij de uitdaging, dom... 
 

Doe met deze kaart ook mee aan de uitdaging van girlzcreativechristmaschallenge
Zij willen een gnome op je kaart... 

15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke design papier en de leuke kerstman die door het cirkeltje naar buiten kijkt leuk het schudmateriaal erbij
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Schattig kerstkaatje met de kerstman die om het rondje komt kijken. Liefs Anita

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Marijke zei

Een super leuk kaartje en zeker niet vergeten te linken aan de uitdaging wamt het is een mooie voor deze uitdaging! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Heel leuke kaart met kerstman en toepasselijk papier, Nancy! En gelukkig staat ie inderdaad bij de uitdaging gelinkt!!
De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je inzending bij onze uitdaging!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart Nancy met al die kerstmannetjes. Grappig dat schudgedeelte waar nóg een kerstman in verstopt zit.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en natuurlijk ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Een super leuke kerstkaart met alle santa's op de achtergrond Nancy.
Ik zie net dat je er een shakerkaart van gemaakt hebt. Hoe leuk!!
Groetjes Antje

marian zei

Een super leuke kerstkaart heb je gemaakt met een schudgedeelte en een kerstman.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Maar nu staat deze leukerd wel bij de uitdaging,,,geweldige kaart.
(foto van kaartje Nome komt er aan we vergeten het niet hoor, maar wachten op mooi helder weer voor de foto!!).
Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WT

Suzan zei

Superleuke kerstkaart heb je gemaakt!
Bedankt om mee te doen met de Challenge.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

joke zei

Heerlijk vrolijk kaartje met de kerstman die achter het rondje gluurt. Heerlijk hoor alles weer opgeruimd.
Groetjes Joke

alma.heijenk@gmail.com zei

een mooie kaart, leuk papier met die kerstmannetjes er op.
groetjes, Alma

Caroline Cards zei

Een mooie schudkaart met een leuke kerstman en heel leuk dat DP. Hihi, ik heb gisteren ook goed opgelet met het linken van mijn kaart naar de challenge!!!
Groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

heel leuke kaart Nancy, tof met die kerstman in het schudgedeelte!
Fijn dat je weer meedoet met onze maandchallenge.
Groetjes
Nancy 52WTC

Claudia's kaartjes zei

Your card is very lovely Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

Oh, wat een mooie kerstkaart. Heel tof. Leuk dat je meedoet met onze challen bij Girlz Creative Christmas.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls