analytics

woensdag 3 januari 2024

Pop-up-bal-kaarten voor Nora - Frans - Pippa - Noah - Eva - Vince - Emiel en Emile

Dag bloggers,

Zij die mij volgen, weten dat ik het hele jaar pop-up-bal-kaarten heb gemaakt voor vele kindjes. De meesten werden gegeven door vriendin Monique. Voor haar zoek ik elk jaar een thema uit waarin ik elk jaar de kinderkaarten maak. Soms trek ik de lijn door voor andere bestellingen voor kinderkaarten. Dit najaar staan er nog een aantal in de wachtrij om te tonen. Ik zet ze hier even meteen allemaal onder elkaar...

Nore was jarig in oktober en kreeg deze kaart van nicht Godelieve



Frans was ook jarig in oktober en Pippa in november. Zij kregen deze van vriendin Monique... 





Deze twee kaarten kregen Noah en Eva van nicht Godelieve voor hun verjaardag in november





Vince was jarig in december en deze maakte ik voor hem in zijn lievelingskleuren toen we naar zijn verjaardagsfeest mochten gaan.



Emiel en Emile zijn ook allebei jarig in december en krijgen ook elk jaar van vriendin Monique een verjaardagskaart. En hiermee sluit ik dan de hele serie van 2023






3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie pop up bal kaartjes leuk met al de leuke kleurtjes dp en de persoonlijk touche erin verwerkt
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi. Leuk al die pop up kaartjes
Very nice card.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Heel gaaf al deze kaartjes. Ik weet nog steeds niet hoe het kan, maar er is een stans voor natuurlijk. Zo'n leuk en verrassend effect. EN wat maakte je er veel!