analytics

vrijdag 7 januari 2022

love

Dag bloggers,

Op vrijdag ben ik altijd thuis. Goed want ik had gisteren een intense dag met het afsluiten van 2021. Maar ik heb het gehaald en was net op tijd klaar geraakt. 
Voor de mannen is het nog niet zo druk op 't werk en manlief mag ook een dagje thuis blijven... Leuk, zo hebben we samen een lang weekend. Goed maar ook want hier is nog wel veel werk... Altijd leuker om dat samen te kunnen doen...

Gisteren was een spannende dag... Stanny, de vriend van mijn mama is met de ambulance naar de kliniek gevoerd. Hij had een soort toeval gekregen en omdat hij hartproblemen heeft en het er niet goed uit zag heeft dochter Laura die boven mijn mama woont en gelukkig thuis was, de ambulance gebeld... Het is allemaal even heel spannend geweest, maar ze houden hem toch maar enkele dagen in de kliniek voor controle... Rond de middag kreeg ik het bericht dat hij stabiel was... We mogen ons gelukkig prijzen dat het goed afgelopen is... Mama was wel heel erg geschrokken maar Laura en Caroline hebben goed voor haar gezorgd en ik ben er 's avonds nog met Yannick langs gegaan en het doet haar goed dat iedereen zo met hen begaan is... 

Eergisteren zagen jullie de eerste kaart van een serie van 3, hier is dan nummer 2. Eigenlijk is er verder niet veel over te vertellen, vond gewoon leuk om ze te maken en mijn workshoppers ook... 

Papier: Bazzil
Eekhoorn: Marianne Design
Eikel: Lawn Fawn
Gras: Lawn Fawn


Fijn weekend allemaal, maandag volgt nummer 3...

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Deze is ook zo cut! Fijne dag liefs xx

Anita van Deur zei

Ojee dat was even flink schrikken vooral voor je Mama wel fijn dat Laura er was. Voor Stanny beterschapswensen en nu gaan voor een rustig weekend. xx

Claudia's kaartjes zei

Oh, da is geweldig
Stunning card, great job
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Antjes kaartcreaties zei

Het is een heel lief kaartje Nancy.
Hopelijk gaat het weer goed met de vriend van je moeder.
Groetjes Antje

Ilonka zei

Wat eeen prachtige kaart.
Groetjes Ilonka

Nicole Parmentier zei

Oh wat een schatje dit kaartje!! Ik kan me voorstellen dat jullie enorm geschrokken zijn met de vriend van je moeder. Gelukkig is het goed afgelopen.. Hoop dat hij zich inmiddels wat beter voelt, sterkte!