analytics

vrijdag 21 januari 2022

geboortekader voor Lily

Dag bloggers,

Het is vrijdag, hier is het kindjesdag want Noah is weer blijven slapen... Maar op mijn blog probeer ik op vrijdag zo veel mogelijk een geboorteproject te plaatsen... Lily heeft er lang op moeten wachten maar het is eindelijk gelukt... Haar mama en papa hadden nog een geboortekado van ons te goed... Ik heb er lang over getwijfeld of ik nu zou stempelen of niet. Uiteindelijk ben ik blij dat ik deze kon maken met alle bloemenstansen die ik vond... En zo werd het weer een leuke kader die wel heel erg op het geboortekaartje leek... Een kaart er bij is niet meer gelukt... 
En ook al duurde het erg lang, Lily was op dat moment al 2,5 jaar, de ouders waren super blij met dit uitgestelde kado! 
Er volgen er nog, ik moet er nog een aantal maken... 

Kader: Ikea
Letters goud: Crafters Compions
Bloemen: Sizzix (Tim Holz) en andere





6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterend Nancy, fijne dag veel plezier met Noah.
xx

!neke zei

Prachtig !!!!
Groeten Ineke

Laurespage zei

Een heel mooi geschenkje en fijne kleuren !
Laurette

GerJanne zei

Schitterend Cadeau heb je gemaakt. Ik houd er ook zo van om iets te pimpen naar aanleiding van het originele kaartje!
Het is een prachtig kader.

Nicole Parmentier zei

Ik kan me helemaal voorstellen dat de ouders hier superblij mee waren. Het is een prachtig lijstje geworden. Knap hoe je het geboortekaartje hebt weten te imiteren, het is best een lastige denk ik..

Angelique zei

Wat een schitterend geboortekader, knap hoe je de bloemencirkel hebt nagemaakt. Ik snap dat de ouders blij waren. Hele leuke kerstkaart met al die cadeautjes.
lieve groetjes Angelique