analytics

vrijdag 14 januari 2022

Een kaart en een stoeltje voor Achiel

Dag bloggers,

Het is al erg lang geleden maar hier is er nog eens eentje... Een stoeltje bij een geboortekaart. Deze was voor Achiel. Ik mocht zijn geboortekaartje na maken met een passend stoeltje er bij. De naam op de stoeltjes wil ik steeds in hetzelfde lettertype als op het kaartje schilderen. De naam op de kaart die ik maak, is dan weer in letters die in mijn snijmallenbestand zitten. Die ga ik niet schilderen... Zo goed ben ik daar nu ook weer niet in... haha!! 




En aan mijn sport-supporters wil ik het volgende nog vertellen: Eigenlijk heb ik nooit graag gesport... Ik ben meer gemaakt om kaartjes te maken dan om gekke sportdingen te doen... Oh ja, ik heb in al die jaren al van alles geprobeerd... Lopen kan ik echt niet... Zwemmen is leuk maar heb een hekel aan die kleedhokjes en heb spijtig genoeg zelf geen zwembad en geen familie of vrienden die er wel één hebben... Zumba deed ik heel erg graag maar dat werd te zwaar voor mijn gewrichten... Jazzdans heb ik héél lang geleden intens gedaan maar ben gestopt toen ik de eerste keer zwanger was... En de fitness heb ik ook geprobeerd, niks voor mij... Oh, en dan die banken waar je liggend oefeningen mee deed... Heel leuk, duur vooral maar dat hielp me ook niks vooruit... Je ziet, pogingen genoeg... 
En nu ga ik naar 8020 - een programma voor vrouwen van 50+... en daar voel ik me goed... Oh ja, er komen ook jongere dames en ook een paar mannen... Maar de begeleiding die we er krijgen is super! Shana en Sebastien zijn topcoaches! En mijn luie spieren zijn wakker aan 't worden en ja, dat voel ik... Maar ik ben deze keer van plan om door te zetten want ik voel dat mijn lichaam het kan gebruiken... Ben gestart in oktober 2020 met een Coronapauze van 7 maand er tussen ben ik toch wel goed bezig, al zeg ik het zelf! 



3 opmerkingen:

GerJanne zei

Zo wat goed van je! Bewegen is gezond...
Je stoeltje is erg leuk.
En er stond een link onder Sarah's naam. Dat zie je alleen niet in mijn bericht, heel vreemd...

Anita van Deur zei

Weer een mooi stoel en kaart, knap dat je doorzet met sporten, fijne vrijdag xx

!neke zei

Goed bezig !!!!!
Leuke stoel en kaart !!!
Groeten Ineke