analytics

dinsdag 18 januari 2022

Happy Birthday mama

Dag bloggers,

Vandaag is manlief jarig... Zijn kaart zien jullie later deze maand nog... De kaart die ik vandaag toon maakte ik in oktober voor mijn mama haar verjaardag... 
De verjaardag van Walter hebben we zondag al een klein beetje gevierd. Vanmorgen bakte ik al mini koffiekoekjes af die hij vandaag mee kan nemen naar het werk... 

Papier: Bazzil, Jen Compen en Action
Snijmal schuine stroken: Lawn Fawn
Tekst: Lawn Fawn
Stempel: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics





2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, en wat een mooie kaart voor je Mama super chic het stempeltje is enig, fijne dag xx

Margo zei

Oh wat een leuke kaart voor je mama en gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Ook nog een oprechte dankjewel voor de mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen.
Groetjes
Margo