analytics

donderdag 27 januari 2022

elke donderdag een kerstkaart - gastdesigner - kaarsen op een kerstkaart

Dag bloggers,

Gisteren had ik in mijn bericht nog een link gezet naar een jeans-geboorteproject... Toen ik zelf even doorklikte en de reacties begon te lezen, kwam ik een reactie van Rosina tegen... Zo fijn om haar nog eens te lezen, ze wordt toch wel gemist in blogland, vinden jullie ook niet? 

Vandaag is het donderdag en dus ook weer kerstkaartendag. In november zat ik met mijn kaart in de top 3 en mocht gastdesigner zijn... Jammer genoeg was ik in december net te laat met het maken van mijn kaart, dus kreeg ik deze maand nog een tweede kans... En nu was mijn kaart wél netjes op tijd... Dus een beetje trots dat deze vandaag op jullie los gelaten wordt als voorbeeldkaart voor de nieuwe uitdaging! Maak een kaart met kaarsen op... 
En ook al schrijf ik mijn bericht wat vroeger, ik post ze pas netjes om 6u zodat de opdracht niet voor het blog van 52-weeks-to-Christmas verschijnt... 

Veel plezier bij het maken van een kaart voor deze uitdaging! Mijn tweede kaart, het exemplaar voor de uitdaging ligt ook al klaar!

Papier: Bazzil en Action
Tekst: Lawn Fawn
Kaarsen: Memory Box
Lint uit voorraad





13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart het is dan ook een prachtig kaarsen snijmal. Toen ik jou link bezocht gisteren zag ik ook Rosina staan ze word zeker gemist. Fijne dag voor vandaag liefs xx

Jantine zei

Goedemorgen Nancy,
nou ik mis Rosina zeker :-( Fijn om haar inderdaad af en toe weer even "tegen te komen".
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuke kaarsjes.
Fijn dat je GD wilde zijn.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

Ja inderdaad Nancy, nog steeds vreemd dat Rosina geen commentaren meer typt, ze was altijd zo trouw in het reageren, fijn dat je dan nog weleens wat terug kunt lezen van haar.
Je kaartje is super leuk voor het thema kaarsen!!
Gezellig dat je GD wilde zijn voor ons.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kaarsjes erop en leuke takjes erbij, ja ik mis Rosina ook nog ze schreef altijd zulke hartelijke berichtjes
groetjes ellen

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Nancy!
Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jazeker wordt Rosina gemist, ook bij ons in het design-team Nancy. Je hebt een mooie sfeervolle kerstkaart met leuke kaarsen gemaakt. Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij ons.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een mooi kaartje met de gezellige kaarsjes Nancy!
Groetjes Diny

Marfien zei

Leuk kaartje met deze kleine kaarsjes. dank voor je reactie van gisteren. Mijn beide zusjes varen op een binnenschip en ja, een schip heeft een schipper maar een boot geen boter . . .

martina's kaartjes zei

helemaal toppie kaartje met het juiste voorschrift, geslaagd kaartje
grtjs, martina DT 52 WTC
en eh... tuurlijk missen we Rosina, zeker wel. Fijn dat we op deze manier ook eens aan haar terugdenken lijkt me

!neke zei

Mooie sfeervolle kaart !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

heel mooi inspirtiekaartje voor onze nieuwe kaarsen-challenge!
ja he, de lieve reacties van Rosina, dat was altijd zo fijn om te lezen! Groot gemis dat ze er niet meer is.
groetjes
Nancy 52WTC

Sarah zei

Leuk met deze adventskrans! Onlangs was ik ook oude post van me aan het bekijken en overal kwam ik Rosina tegen, want ze reageerde altijd zo trouw en lief. Ze wordt inderdaad gemist!

Gina zei

Mooie kerstkaart met de kaarsjes. Ja ik kom ook af en toe als ik door mijn oudere posts scrol een reactie van Rosina tegen, en dan moet ik toch ook even slikken. Ook bij het schrijven van de kerstkaartjes kwam ik haar naam tegen in mijn lijstje. Ze blijft toch een beetje bij ons in blogland denk ik. Groetjes, Gina