analytics

donderdag 20 januari 2022

elke donderdag een kerstkaart - Merry Christmas met veel kadootjes...

Dag bloggers,

Gisterenavond heb ik nog snel een kaart gemaakt voor de eerste jarige kleine vriend van vriendin Monique. Het nieuwe thema is volledig goedgekeurd, we kunnen weer een jaartje verder voor een heleboel vriendjes en vriendinnetjes... 

Vanmorgen maar wat vroeger opgestaan want de laatste weken geraakte ik niet helemaal rond met het poetsen van de beneden op donderdagochtend. Gelukkig moest manlief ook wat later gaan werken en heeft hij even mee geholpen... 

Vandaag kerstkaartendag en de voorraad is niet meer zo groot... Dus moet ik wat tijd vinden om tussendoor mijn voorraad wat aan te vullen... Ik maakte nog een aantal 'snel-klaar-kerstkaarten' en dit is er ééntje van. Ze ging richting Nederland ik ik zag dat ze vrij laat maar toch goed is aangekomen. Denk dat ze meer dan 2 weken onderweg is geweest... 







13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Jij ben net als ik alles heeft zijn tijd met het huishouden, ik hou van routine :). Mooi kaart en uiteindelijk is ze toch aangekomen Nancy! Fijne dag xx

Annemarie en Merit zei

jij was weer al vroeg aan de poets, lekker als alles weer schoon is.
Leuk kaartje met dat mooie kadootjes papier.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke cadeautjes erop
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooi papier en heel leuk die letters met gewei!
groetjes, Caroline

Diny zei

Heel leuk Nancy en een ervan hangt nog steeds bij ons in huis!
Groetjes Diny

marijke zei

Dit is leuk papier, ik had het ook jammer genoeg op! De tekst is ook leuk met het gewei! Een leuk kaartje! Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Snel klaar of niet, helemaal leuk, deze kerstkaart, Nancy. En poetsen, ja het is zo jammer dat het moet gebeuren he...maar fijn dat het weer gedaan is.
De post heeft dit jaar hier ook rare streken uitgehaald, fijn dat je kaartjes in elk geval nog aangekomen zijn.
Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Super leuke kaart !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

gerrie zei

Wat een leuke kaart Nancy. Toevallig heb ik ook zo'n patchworkkaart gemaakt.Lieve groetjes, Gerrie.

Antjes kaartcreaties zei

Het is een heel leuke kerstkaart geworden Nancy.
De stans Merry Christmas blijf ik prachtig vinden!
Groetjes Antje

Nancy Soetaert zei

zoveel kadootjes, superleuk kaartje!
groetjes
Nancy 52WTC

Marjolein zei

Wat een leuke kaart Nancy! Gezellig papiertje. Groeten Marjolein

Laurespage zei

Mooie kaart met al die verschillende papiertjes.
Groetjes, laurette